فرماندار:

چابهار پیشانی توسعه و پیشرفت شرق کشور است

فرماندار چابهار گفت: چابهار پیشانی توسعه و پیشرفت شرق کشور است که باید با ارائه برنامه‌های فرهنگی در معرفی آداب و رسوم منطقه و پیشرفت در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی منطقه گام‌های مثبتی برداشت.

جواد سپاهی اظهار کرد: برای سندیت بخشیدن و عملی کردن سخنان رهبر معظم انقلاب در امور فرهنگی و تبلیغی همه مسوول هستند تا برنامه‌های متنوع فرهنگی را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه به زودی افتتاح سینما در منطقه آزاد را هم خواهیم داشت عنوان کرد: با همکاری حوزه هنری کشور به زودی راه‌اندازی سینما در مجتمع تبلیغات اسلامی انجام خواهد گرفت.

فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: با همکاری اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، بزودی اکران فیلم در سالن تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار برای مردم و علاقه‌مندان به فیلم و سینما را خواهیم داشت.

وی توسعه دارالقرآن‌ها و رقابت قرآنی را یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی شهرستان چابهار عنوان کرد و افزود: باید شیوه زندگی ایرانی اسلامی و روش زیستن براساس تاکیدات قرآن در تار و پود جوانان به صورت یک فرهنگ تبدیل شود.

سپاهی گفت: باید سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و از همه مهم‌تر آموزش و پرورش در ترویج کارهای فرهنگی و هنری فراتر از سال های گذشته اقدام کنند.

وی کار فرهنگی را یک کار بسیار تخصصی دانست و بیان کرد: با ظرافت و نگاه ویژه‌ای می‌توانیم در بین جوانان ایده پرداز و هنر دوست کار فرهنگی و هنری انجام دهیم.

فرماندار چابهار استقرار اداره اوقاف در شهرستان را از ضروریات منطقه عنوان کرد و گفت: باتوجه به موقعیت چابهار در کشور باید تمامی ادارات فرهنگی به صورت مستقل در این شهرستان اجرای برنامه داشته باشند تا بتوانیم میزبان رقابت هنری در سطح استانی و کشوری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار