دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: استقبال چشمگیر و بی سابقه مردم ایران از جاذبه‌های گردشگری جنوب استان در روزهای عید نوروز دشمنان قسم خورده این آب و خاک را ناخشنود کرد به همین سبب برای از بین بردن بسترهای توسعه، امنیت، آرامش و همدلی مردم دست به هر اقدام ننگینی می‌زنند.


علی سرگزی  اظهار کرد: در آستانه عید بزرگ و وحدت آفرین فطر، ایادی استکبار با اقدامی بزدلانه و کور که منجر به شهادت مظلومانه مدافعان امنیت در نیروی انتظامی شد قلب مردم سیستان و بلوچستان را جریحه دار کرد تا شیرینی حلول ماه شوال و طعم بندگی در ماه مبارک رمضان به کام مردم شریف استان تلخ شود.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که هدف شوم گروهک تروریستی جیش الظلم که از تریبون های آنان نیز به صراحت اعلام شده، ناخشنودی از توسعه همه جانبه و تغییر باور ونگاه مردم نسبت به داشته های غنی فرهنگی این استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: استقبال چشمگیر و بی سابقه مردم ایران اسلامی از جاذبه های گردشگری جنوب استان در روزهای عید نوروز از سویی و وحدت مثال زدنی مردمان شیعه و سنی از سوی دیگر، بیش از هر چیزی دشمنان قسم خورده این آب و خاک را ناخشنود کرده و به همین سبب است که برای از بین بردن بسترهای توسعه، امنیت، آرامش و همدلی مردم دست به هر اقدام ننگینی می‌زنند تا به خیال خام خود و با بهره گیری از سناریوی نخ نمای ایجاد تفرقه های قومی و مذهبی نقشه های شوم خود را عملیاتی کند.

وی بیان کرد: مردم آگاه و با بصیرت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، این مومنان خداجو با حفظ همدلی و مودت، دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده و در زمین آنان بازی نخواهند کرد.

سرگزی عنوان کرد: به نمایندگی از جامعه فرهیخته قرآنی، فرهنگی هنری و رسانه ای استان ضمن محکومیت این اقدام ننگین تروریستی، شهادت مظلومانه سربازان وطن و مدافعین امنیت را محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب، همکاران سلحشور و غیور آنان در نیروی انتظامی، خانواده معزز شهدا و مردم شهید پرور استان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای عروج یافتگان علو درجات و برای هم رزمان و خانواده ی گرانقدر شهدا شکیبایی همراه با بصیرت را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

وی خاطرنشان کرد:امیدوارم دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی استان هر چه سریعتر عوامل خودفروخته ی وقایع اخیر را به سزای اعمال ننگین شان برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار