معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سهشنبه در گزارشی رتبهبندی عملکرد استانها در طرح «عید تا عید» شامل سه حوزه نمایشگاههای بهاره، فروش فوقالعاده و فروش اعتباری را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم کشور در اجرای طرح «عید تا عید» پس از استانهای تهران و اردبیل شده است.
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: در اسفندماه و ماه مبارک رمضان، استان کرمانشاه ۲۱ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا را برپا کرد.۱۳ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا در شهرستانها و هشت مرکز در شهر کرمانشاه باهدف دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی باقیمت مناسب فعالیت کردند. در این مدت، در کل کشور هم ۳۶۰ نمایشگاه بهاره با ۳۰ هزار غرفه خدمترسانی کردند.
به گفته استاندار کرمانشاه، ابتدا قرار بود فروشگاههای عرضه اقلام تنظیم بازار تنها در اسفندماه و ایام نوروز فعال باشند ولی با هماهنگیهای انجامشده، فعالیت آنها تا پایان ماه مبارک ادامه داشت تا مردم در طول ماه مبارک هم از امکان خرید ارزان مایحتاج خود بهرهمند شوند .