تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

سرپرست مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری استان سمنان گفت: سه میلیون و ۵۳۲هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد کردند.

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.