رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان سمنان خبرداد؛

پیش‌بینی ثبت‌ نام ۱۲۷هزار دانش‌آموز در مدارس سمنان

اسقایی تسهیل فرآیند ثبت نام را در راستای تکریم اولیا و دانش‌آموزان مهم دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۲۷ هزار دانش‌آموز در مدارس استان نام‌نویسی کنند.

اسقایی رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان سمنان  از تشکیل کارگروه ویژه نظارت بر رعایت حقوق والدین و دانش‌آموزان بر فرآیند ثبت نام خبر داد و گفت: اساسی‌ترین قسمت پروژه مهر، ثبت‌ نام بود و در همین راستا تلاش اعضای ستاد ثبت‌ نام استان، تحقق ثبت‌ نام مطلوب، عدالت‌محور و خانواده‌مدار با هدف تسهیلگری در ارائه خدمت، رضایت‌مندی حداکثری مردم و اجرای عدالت آموزشی است.

دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان استان ادامه داد: این کارگروه ویژه با سازماندهی گروه‌های نظارتی و استفاده حداکثری از ظرفیت استانی و منطقه‌ای ذیل ستاد ثبت‌ نام، بازرسی حداکثری و نظارت مستمر بر فرآیند ثبت‌ نام دانش آموزان استان سمنان را در اولویت کاری دارد.

وی از آمادگی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت‌های آموزش و پرورش استان برای کمک به تسهیل در ثبت نام ها خبر داد و افزود: مسؤولان ستاد ثبت‌ نام در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان موظفند دستورالعمل ثبت‌ نام را برای نیروهای تحت امر خود به خوبی تبیین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار