نورمحمدی:استقلالی‌ها می‌خواهند روحیه سرخپوشان را تضعیف کنند

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که  در این ۳ بازی امتیاز از دست ندهد و اشتباه نکند قهرمان می‌شود.

علیرضا نورمحمدی مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی سرخپوشان برابر تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: تیم استقلال خوزستان شرایط سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد به خاطر همین چیزی برای از دست دادن ندارند. البته پرسپولیس که در کورس قهرمانی هست باید ۳ امتیاز بازی‌های باقی مانده را بگیرد. به نظرم بازی سختی است، چون با تیمی هست که شرایط افتادن دارد. شاید اگر تیم وسط جدول بود شرایط خیلی بهتر بود. تیم پرسپولیس می‌داند که همه این بازی‌ها حکم فینال را دارد و ان شا الله این تیم بتواند برابر تیم استقلال خوزستان برنده شود.

شرایط روحی بازیکنان برابر استقلال خوزستان مهم است 

نورمحمدی درباره برگ برنده این بازی گفت: به نظرم فقط تیم پرسپولیس باید از لحاظ روحی آماده باشد. پرسپولیس از لحاظ فنی توانسته به همه تیم‌ها گل بزند و شرایطش را خوب نگه دارد. شرایط روحی مهم است، چون واقعا تیمی که می‌آید جلوی پرسپولیس بازی می‌کند خیلی انگیزه زیادی دارد مخصوصا تیم استقلال خوزستان شرایطی دارد که با امتیاز گرفتن شاید در لیگ بماند به خاطر همین کار را سخت می‌کند. معتقدم اگر بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی آماده این بازی باشند از لحاظ فنی مشکلی نخواهند داشت.

تکلیف قهرمانی به بازی آخر کشیده می شود 

مدافع سابق پرسپولیس درباره رقابت تنگاتنگ سرخپوشان با استقلال برای قهرمانی گفت: به هر حال رقابت بین  ۲ تیم پرطرفدار کشورمان هست و لیگمان جذاب شده است. اکنون  بازی هابه جایی رسیده است که به نظرم قهرمانی به بازی آخر کشیده می‌شود و امیدوارم پرسپولیس بتواند قهرمان شود، چون امسال شرایط خوبی داشت. تیم استقلال تیمی بوده که در صدر جدول است. تیمی که  در این ۳ بازی امتیاز از دست ندهد و اشتباه نکند قهرمان می‌شود.

بعضی از حرف ها بر روح و روان بازیکنان تاثیر می گذارد 

او درباره اینکه اظهارات امیر حسین صادقی بازیکن سابق استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها ویزای اسپانیا نداشتند، جواد نکونام در لالیگا بازی می‌کرد، بیان کرد: این حرف‌ها از روی عصبانیت زده می‌شود.  همه ما هم می‌دانیم که اسطوره‌های پرسپولیس چه کسانی هستند. آن موقع که خارج مد نبود کسی خارج نمی‌رفت و بازیکنان ایرانی در آلمان بازی می‌کردند. این مسائل را زیاد در کری‌ها می‌شنویم، اما مهم این است که در زمین نتیجه بگیریم. وگرنه از این حرف‌ها هم زیاد داریم بزنیم که  اسطوره‌های ما چه کسانی بودند که در خارج بازی می‌کردند. برای همین من به مسائل روحی تاکید می‌کنم، چون این حرف‌ها از لحاظ روحی بعضی مواقع تاثیر بر روح و روان بازیکنان می‌گذارد و احساسی بازی می‌کنند. من امیدوارم پرسپولیس شرایط خوب خود را داشته باشد.

منتظریم پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر ببرد 

نورمحمدی درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی شدند ۱۴ امتیاز به نفع پرسپولیس گرفته شده است، اظهار کرد: هر کسی می‌تواند برای خودش حرفی بزند. یک مدت حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس را به زبان می‌آوردند و اکنون صحبت از داوری می‌کنند. این حرف‌ها را می‌زنند تا بازیکنان تیم حریف را از لحاظ روحی تضعیف کنند. تیم پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر آن قدر این چیز‌ها را دیده است که این حرف‌ها برایش مثل باد هوا می‌ماند.  سرخپوشان از این چیز‌ها زیاد شنیده اند و بعضی‌ها برای خود شیرینی تیم خود حرف‌هایی را می‌زنند. باید در زمین مسابقه ببینیم چه می‌شود و ما هم منتظر هستیم تا پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

برخی از مدیر برنامه ها با زدوبند تیم بستند 

مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه این روز‌ها صحبت از پرونده فساد در فوتبال است و اراده‌ای برای مبارزه با فساد وجود دارد، گفت: از لحاظ شکل کاری اراده‌ای بوده و این مسائل وجود داشته است. ما زمانی که بازی می‌کردیم بحث رمالی و این چرت و پرت‌ها خیلی زیاد بود و مدیربرنامه‌هایی هستند که ناسالم هستند. بعضی از مدیربرنامه‌ها از لحاظ شخصیتی و کاری خیلی حرفه‌ای هستند، اما بعضی از آنها هم بودند که کار‌های خلافی انجام می‌دادند و با زد وبند تیم می‌بستند و حق خیلی از بازیکنان هم می‌خوردند. این طور که مشخص است، می‌خواهند جلوی این کار را بگیرند و امیدوارم فقط در حد حرف نباشد و در عمل هم شاهد برخورد با فساد باشیم.

در پرونده فساد فوتبال به یک رمال  پول دادند 

او درباره اینکه بحث جادوگری در فوتبال وجود دارد، گفت: من نمی‌دانم جادوگر چه کاری  می‌تواند انجام می‌دهد. ما در زمان خودمان هم می‌شنیدیم که روزی‌هایی با تیم‌هایی بازی داشتیم به ما می‌گفتند این تیم‌ها کار‌های جادوگری می‌کنند و اصلا عجیب بود. بعضی‌ها در کار جادوگری هستند و حتی درفسادی که رو شده است شنیدیم که پولی به رمالی دادند. شاید بعضی‌ها با رمالی نتیجه گرفتند، اما از لحاظ منطقی نمی‌توانیم این موضوع  را قبول کنیم.  

بازی هفته بیست و هشتم برای سرخابی ها تعیین کننده است 

نورمحمدی درباره پیش بینی اش از  نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان بیان کرد: به نظرم پرسپولیس می‌تواند ۳ امتیاز این ۳ بازی باقی مانده را بگیرد، چون تیم‌هایی نیستند که دردسر ایجاد کنند. فقط بازی آخر با مس رفسنجان می‌تواند سخت باشد، چون هم مربی و هم بازیکنان خوبی دارد و شرایط روحی خوبی دارند بعد از اینکه توانستند در جام حذفی برنده شوند. به نظرم اگر پرسپولیس بازی سختی داشته باشد بازی آخر خواهد بود. از آن طرف، بازی سخت استقلال برابر تیم گل گهر خواهد بود و بازی با نساجی در خانه شان است می‌تواند جلوی استقلال را بگیرد، چون آنها نیز احتیاج به ۳ امتیاز بازی را دارند و شرایطشان خوب نیست. به نظرم این هفته برای پرسپولیس و استقلال خیلی می‌تواند تعیین کننده باشد.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قاسمی
۱۹:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
به عنوان یک استقلالی از بی تفاوتی بازیکنان این تیم در حادثه شهادت رئیس جمهور احساس شرم می کنم. این حجم و کیفیت از بی تفاوتی و ... باید مورد توجه مسئولین هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس قرار گیرد که بدانند پول این آب و خاک را صرف چه کسانی می کنند. قهرمانی لیگ برازنده کسانی است که وجدان داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
بازی ملوان یادته؟ دوپنالتی یه گل آفساید!ذوب گل گهر،صنعت الومنیوم نوش جونت
آخرین اخبار