مردمی‌بودن از خصلت‌های جدایی‌ناپذیر آیت‌الله رئیسی بود

امام‌جمعه اهل‌سنت چابهار گفت: مردم‌دار بودن شهید آیت‌الله رئیسی از خصلت‌های جدایی‌ناپذیر ایشان بود.

 مولوی عبدالواحد بزرگ‌زاده  بیان کرد: شهادت ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه ایشان را که بر اثر سانحه هوایی رخ رخداد به ملت شریف ایران و رهبر انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.
 
  وی با اشاره به اینکه مردم‌دار بودن شهید آیت‌الله رئیسی از خصلت‌های جدایی‌ناپذیر ایشان بود، افزود: این مقام عالی‌رتبه در تمام مشکلات و رخ دادها ارتباط را با استان حفظ می‌کرد و روشنفکری و مشورت‌های ایشان همواره مورد استقبال همگان قرار می‌گرفت.
 
  امام‌جمعه اهل‌سنت چابهار تصریح کرد: در دوران خدمت در آستان قدس رضوی بارها حضورشان شرفیاب شدم، بعضاً به دفتر ایشان مراجعه می‌کردیم و بسیار مورد لطف این بزرگوار قرار می‌گرفتیم.
 
 مولوی بزرگ‌زاده ادامه داد: در اولین سفری که به چابهار داشتند در کنار ایشان بودم، شایستگی، تواضع، اخلاق و مردم‌داری این شخصیت برجسته نشان از جمع‌شدن تمام خصلت‌های نیک و خوبی‌های یک انسان در وجود شریفشان بود.
 
  وی اظهار کرد: ساده‌زیستی و تمام‌وقت خود را در کنار مردم سپری‌کردن از خصلت‌های زبان زد وی بود، روحیه مسئولیت‌پذیری بالای ایشان را در سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان به واضح شاهد بودیم.
 
 این مولوی اهل‌سنت گفت: حضور شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت به مناسبت‌های مختلف در کنار مردم سیستان و بلوچستان قطعاً در خاطر مردم ماندگار خواهد شد و مردم قدردان زحمات و حمایت‌های ایشان در دوران خدمتشان هستند.
 
 وی افزود: امیدواریم که در ادامه خط‌مشی‌ها و راه این بزرگوار به‌واسطه باقی مسئولین ادامه پیدا کند و تمام هدف این بزرگواران در راستای خدمت به مردم باشد و در این راه تلاش مضاعف داشته باشند.

برچسب ها: امام جمعه ، شهید خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار