نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس:

توجه به میراث فرهنگی بخشی از محرومیت سیستان وبلوچستان را کاهش می‌دهد

سرگزی گفت: با به فعلیت رسیدن و توجه به ظرفیت‌های میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان بخشی از محرومیت‌های این استان را کاهش می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد سرگزی  در آیین گرامیداشت شهید خدمت محمدرضا سندگل که در موزه مردم شناسی سیستان برگزار شد اظهارداشت: سیستان وبلوچستان در تمام شاخص‌های توسعه‌ای نسبت به سایر استان‌های کشور عقب ماندگی تاریخی دارد.

او بیان کرد: فرزندان سیستان وبلوچستان در طول تاریخ ایران اسلامی و اسلام افتخار آفرینی کرده‌اند به طوریکه برای پیشرفت و آبادانی و افتخار آفرینی مجدد این استان جانشان را می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ تن از فرزندان شایسته سیستان وبلوچستان برای اعتلای استان جان خودشان را اهدا کردند که جای قدردانی دارد.

او  ادامه داد: فرزندان سیستان و بلوچستان در همین نقطه ختم نمی‌شوند بلکه برای ارتقا و گسترش ظرفیت‌های بزرگ در این استان با خدمت صادقانه در تمام مجموعه‌ها رشد منطقه را فراهم می‌کنند.

سرگزی تاکید کرد: خلوص، بزرگی، رفتار، تواضع و خدمت صادقانه از جمله ویژگی پدر شهید محمدرضا سندگل بود که این رفتار در فرزندان وی مشاهده می‌شود.

 مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهید خدمت محمدرضا سندگل مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که چندی پیش به همراه ۲ نفر از کارشناسان وزارت میراث فرهنگی در حین ماموریت براثر سانحه رانندگی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند امروز یکشنبه با حضور امام جمعه زابل، مدیر کل و کارکنان میراث فرهنگی استان، جمعی ازمسوولان و خانواده شهدا در موزه مردم شناسی زابل برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار