شهادت پاداش مجاهدات در راه خداست

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: آیت‌الله رئیسی مردی انقلابی، متعهد و مردمی بود که چیزی جز شهادت لایق و برازندهٔ ایشان نبود.

  مولوی عبدالواحد یادگاری ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) رئیس‌جمهور دلسوز و مردمی و هیئت همراهشان در سالروز میلاد باسعادت امام هشتم (ع) بیان کرد: آیت‌الله رئیسی سال‌ها از عمر بابرکت و با افتخار خود را وقف خدمت به حرم امام رضا (ع) کرد و اقدامات ماندگاری انجام داد سرانجام نیز در روز میلاد آن امام بزرگوار در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند.
 
 وی ادامه داد: عشق و ارادت آیت‌الله رئیسی به امام رضا (ع) باعث ایجاد شبکه عظیم خدمت به این امام و ترویج فرهنگ ولایی و خدمت امام رضایی در کشور و مستضعف پروری از کارهای شایسته شهید رئیسی در آستان قدس رضوی بود.
 
 مولوی یادگاری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی تمام دوران ریاست‌جمهوری خود به دنبال خدمت و کسب رضایت الهی بود و آخرین لحظات زندگی ارزشمند خود را در راه خدمت به مردم سپری کرد.
 
 این عالم اهل‌تسنن اظهار کرد: خدمات ارزنده و سازندهٔ شهید رئیسی در مدت‌زمان خدمت برای ملت ایران قابل‌ستایش و تقدیر است و اقدامات این بزرگوار بر هیچ‌کسی پوشیده نمانده است.
 
 مولوی یادگاری بیان کرد: امروز اگر کشور ما دارای امنیت است در تمامی عرصه‌ها حرف‌ها برای گفتن دارد حاصل زحمات دولتمردان و افرادی از قبیل آیت‌الله رئیسی است که زندگی و عمر خود را وقف خدمت به مملکت و مردم کرده‌اند.
 
 وی با اشاره به دغدغه‌مند بودن شهید رئیسی برای مردم گفت: از مشخصه‌های برجسته و شاخص دولت سیزدهم حضور میدانی شخص رئیس‌جمهور و کابینه وی در صحنه‌های مهم و بحرانی کشور است. در حوادث و اتفاقات برجسته داخلی از جمله بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، رئیس‌جمهور با اعضای کابینه خود در صف اول حادثه به‌صورت میدانی و مستقیم بحران را مدیریت کرده‌اند. حتی زمانی که آیت‌الله رئیسی در سفر خارجی به سر می‌بردهم پیگیر مشکلات و اتفاقات کشور بود.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش ضایعه درگذشت رئیس‌جمهور را اتفاقی تلخ و ناگوار برای تمامی مردم کشور خواند و بیان کرد: ازدست‌دادن افراد دلسوز و خدمتگزار مردم بسیار سنگین است چرا که این افراد درد و رنج مردم را به‌خوبی احساس و برای کاهش آلام و رفع نیازهای مردم از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کردند.
 
 وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده و ملت شریف ایران اسلامی گفت: مشی دولت و شخص رئیس‌جمهور از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی پرهیز از حاشیه‌ها و تمرکز بر کار و تلاش برای حل مشکلات بوده است.

برچسب ها: امام جمعه ، شهید خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار