شاخص ارزیابی حوزه درمان رضایتمندی مردم است

شاخص های سلامت و ارزیابی حوزه درمان میزان رضایتمندی عمومی است.

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست با معاون و مدیران درمان دانشگاه گفت: حوزه درمان به واسطه ارتباط با سلامت و جان مردم از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اگر خدمات ارائه شده مطلوب، مناسب و مورد انتظارمردم نباشد موجب نارضایتی مردم می شود.
وی با اشاره به 90 هزار مراجعه کننده به بیمارستان ها و کلینیک های دانشگاه در نوروز 1403 گفت: علیرغم مشکلات و کمبودهایی که در برخی زیرساخت ها و نیروهای انسانی داریم خوشبختانه هیچگونه شکایتی از حوزه درمان در این مدت ثبت نشده است.
دکتر غزنوی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته در حوزه های مختلف گفت: جایگاه درمان در جامعه به دلیل خدماتی که ارائه می دهد ارزشمند است، خدمتگزاران این بخش علاوه بر انجام وظیفه قانونی و انسانی از اجر معنوی و اخروی خدمت به مردم بهره می برند.
دکتر محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: حوزه درمان به عنوان پیشانی خدمات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شناخته می شود و مردم انتظار دارند که این خدمات را به نحو مطلوب از ما دریافت کنند و تلاش ما در جهت بهبود فرآیندها است.
وی ادامه داد: معاونت درمان در گذشته در برنامه hop که سامانه برنامه عملیاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، موفق شد بالاترین رتبه و نمره را کسب کند.
دکتر مومنی گفت: در چند سال اخیر شاهد تحولات بزرگی در حوزه تجهیزات پزشکی بوده ایم و در تمامی شهرهای تحت پوشش سی تی اسکن و ام آر آی ها پیشرفته در چرخه خدمت قرار دارند، همچنین در جذب و توزیع متخصصین نیز گام های خوبی برداشته شده است به نحوی که شاهد هستیم پیشرفته ترین اعمال جراحی در شهرهای دورتر در حال انجام است.

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار