امضاء قرارداد همکاری ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی ۱۶۰ تختخوابی چابهار

قرارداد همکاری در راستای ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در چابهار بین مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار منعقد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان  در مراسم امضای این قرارداد همکاری گفت: همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار موفق شدیم مجوز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی چابهار را از وزارت بهداشت بگیریم. اخذ این مجوز بدون همکاری این مجموعه ممکن نبود

مجید یوسفی مقدم گفت:گ  توسعه روز افزون و رونق منطقه آزاد اقتصادی تجاری چابهار و بررسی تیم تخصصی دفتر استراتژی و فنی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از وضعیت فعلی بیمارستان شهر چابهار، شرایطی را فراهم آورد تا بتوانیم نظر موافق هیأت امناء را برای احداث یک بیمارستان بزرگ ۱۶۰ تختخوابی در چابهار جلب کنیم.

وی گفت: در آینده این بیمارستان با توجه به تصمیمات اخذ شده قابلیت توسعه تا حد ۵۰۰ تختخواب را داراست و از امکان اسکان در آینده برخوردار هست.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان: سرمایه اولیه برای ساخت این بیمارستان ۳۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته و پیش بینی شده که این بیمارستان تمامی تجهیزات پیشرفته مورد نیاز را دارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این جلسه گفت: این بیمارستان در راستای نیاز شهروندان و فعالان اقتصادی در ارائه خدمات مطلوب نقش مهمی ایفاء خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار