دعای روح‌بخش ندبه به یاد شهید جمهور در شیراز برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: مراسم دعای روحبخش ندبه به یاد شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای همراه روز جمعه با حضور مسئولان و مردم قدرشناس و مومن شیراز برگزار می‌شود.

محمد فرخ‌زاده ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، گفت: استان فارس یکپارچه سیاهپوش شهادت خادم‌الرضاست و هماهنگی و تلاش‌های متعددی برای پاسداشت برگزاری مراسم بزرگداشت شهید رئیسی با فرمانداری‌های شهرستان‌ها و کلانشهر انجام شده است.

او افزود: مراسم دعای روحبخش ندبه به یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای همراه روز جمعه با حضور مسئولان و مردم قدرشناس و مومن شیراز و در شهرستان‌ها به محوریت مساجد برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس همچنین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت - خادم الرضا (ع) در مسجد جامع شهرک سعدی شیراز و بلوار چمران شیراز، از تدارک برنامه‌ای برای هنرمندان استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه ششم خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) نیز مراسمی با مدیریت و برنامه‌ریزی حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گفته فرخ‌زاده، مراسم شب هفتم این شهدای عزیز روز پنجشنبه ۱۰ خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه (ع) با مدیریت و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و مسئولان و متولیان حرم برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار