مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور:

شهید رئیسی هرگز به دنبال منفعت شخصی نبود

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: شهید رئیسی مردمی بود به این معنا که طعم یتیمی و سختی را چشیده بود و هرگز به دنبال منفعت شخصی نبود.

 سید محمد حسینی مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم به تشریح شخصیت شهید آیت الله رئیسی پرداخت و گفت: اخلاص، ایثار، فداکاری، پرکاری و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید بود.

وی افزود: منش و اخلاق شهید آیت الله رئیسی قبل و بعد از ریاست جمهوری هیچ تغییری نکرد و همانطور که رهبری اشاره فرمودند وجود ایشان بسیار مغتنم بود.

حسینی به اهتمام شهید در سفر به استان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ایشان چند بار به برخی استان‌ها از جمله هشت بار به خوزستان سفر کرد و معتقد بود باید مشکلات را از نزدیک رصد و برطرف کرد.

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: شهید بعد از عملیات طوفان القصی لحظه‌ای آرام و قرار نداشت و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین لحظه‌ای درنگ نداشت و بسیار مصمم بود.

حسینی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی در کارهایش بسیار دقیق بود و با وجود مشغله زیاد، به همه امور تسلط و اشراف کامل داشت و به موقع رسیدگی می‌کرد. 

وی افزود: شهید رئیسی مردمی بود به این معنا که طعم یتیمی و سختی را چشیده بود و هرگز دنبال منفعت شخصی نبود.

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور شهید گفت: شهید کار برای مردم را عبادت می‌دانست و بر مبارزه با فساد و اجرای عدالت بسیار تاکید داشت.

حسینی افزود: پایبندی به ولایت و رهبری ایشان مثال زدنی بود و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار