اعلام شهریه مدارس غیردولتی استان اصفهان تیرماه

رییس اداره مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: شهریه مدارس غیردولتی استان اصفهان تیرماه اعلام می‌شود.

رییس اداره مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تا تیرماه که نرخ شهریه جدید به طور رسمی اعلام نشده مبنای توافقات مالی مدارس غیر دولتی استان، شهریه ثابت سال گذشته است.


علی حمیدی در خصوص نحوه پرداخت شهریه مدارس غیردولتی استان اصفهان افزود: مراحل تعیین شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آغاز شده است.

او گفت: با تغییراتی که امسال در نحوه تعیین شهریه اعمال شده ، مؤسسان وارد سامانه https://my.mosharekatha.ir/ شده و مشخصات مدرسه، نیروها، مالی، اجاره‌بها و.. را ثبت می‌کنند.

حمیدی گفت: اطلاعات وارد شده توسط مؤسس وارد کارگروه شهریه ناحیه یا منطقه شده و به‌صورت مجزا بررسی  و تفاهم‌نامه بارگذاری شده و به استان ارجاع  و پس از تأیید استان به وزارت آموزش و پرورش ارجاع می‌شود.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: پوستر شهریه توسط وزارت آموزش و پرورش برای چاپ ارسال خواهد شد که این فرایند تا حدود اوایل تیرماه زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد: امسال صفر تا صد تعیین شهریه در مناطق استان صورت‌گرفته و بر اساس داده‌های مدارس و در کارگروه شهریه مدرسه، مبالغ آن تعیین می‌شوند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
ای کاش برای حقوق و مزایای معلمان مدارس غیر انتفاعی هم کاری سلام چون واقعا زحمتشون زیاد و حقوق خیلی کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
چرا باید اینقدر مدارس غیر دولتی زیاد باشه واینقدر هزینه بالا بگیرند این همه هزینه برای ساختن مساجد وحسینه وغیره میدن ولی برای مدارس دولتی نه