حضور میلیونی مردم در تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده پشتیبانی از نظام است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور میلیونی در آیین تشییع پیکر آیت الله رییسی نشان دادند پشتیبان نظام و همراه آن هستند.

آیت الله سید احمد خاتمی جمعه شب در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در حرم مطهر رضوی در مشهد گفت: این تشییع میلیونی خودجوش بود و دشمن نمی‌تواند بگوید که با تبلیغات تلویزیونی صورت گرفت.

وی ادامه داد: آیت الله رییسی در طول مدت ریاست جمهوری شبانه روز کار می کرد و تعطیلی نداشت و رهبر معظم انقلاب نیز ویژگی‌های رئیس جمهور را به خوبی برشمردند که از جمله آنها فردی مجاهد، با کفایت، فداکار، خستگی ناپذیر، صمیمی، مخلص و مردمی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله رئیسی فخر تشیع، اسلام و روحانیت شد افزود: دشمنان می‌گفتند روحانیت از چشم‌ها افتاده اما دیدیم که مردم استان‌های مختلف از یک روحانی خدمتگزار به خوبی تجلیل کردند و بهتر از این نمی‌شد به یک روحانی خدوم ابراز احترام داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: جوانان مراقب خبرهای فضای مجازی باشید که کلید آن دست آمریکا و بیگانه است و آنها مصداق فاسق هستند. تحت تاثیر فضای مجازی نباشید و اساس خبر آنها را بر دروغ بودن بگذارید مگر اینکه صحت خبر را تحقیق کنید.

آیت الله خاتمی ادامه داد: مسوولان خود را معطل فضای مجازی نکنند. دشمن در فضای مجازی بمباران شخصیتی می‌کند، آیت الله رئیسی به بد و بیراه‌ها و تهمت‌ها جواب نمی‌داد و فقط در حال خدمت و تلاش بود. شهید جمهور، آموخت اگر کار خود را برای خدا انجام دهید خدا به بهترین وضع جبران می‌کند.

وی گفت: شهید رئیسی زیست مردمی داشت و تکلیف مدار بود. کسی که زیست مردمی دارد و همراه مردم است محبوب آنهاست.

وی بیان کرد: از زمان شروع جنایات اسراییل در غزه، فریاد مظلومیت فلسطین را در این هفت ماه رئیس جمهور و وزیر خارجه در همه جا سر دادند. شهید امیرعبدالهیان نیز همه جا از مظلومان غزه سخن می‌گفت.

مراسم بزرگداشت خادم الرضا(ع) رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت از طرف نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس، استاندار خراسان رضوی و شورای عالی حوزه علمیه خراسان در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار