جمع آوری بیش از ۲۲ میلیارد ریال کمک مردمی در سراوان

رئیس کمیته امداد سراوان گفت: در سال ۱۴۰۲ با مشارکت مراکز نیکوکاری، دهیاری و خیرین بیش از ۲۲ میلیارد ریال در این شهرستان جمع‌آوری شد.

 ، شهرام رئیسی بیان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده ۱۴۰۲ با مساعدت و هم افزایی و هم‌گرایی حلقه‌های میانی بانگاه محله محور و مسجد محور و همکاری دهیاری شورا و مرکز نیکوکاری و خیرین محترم کمک‌های مبتنی بر نیاز در فعالیت‌های مشارکت‌های مردمی جمعا به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۱۶ ریال بود که شامل جشن عاطفه، جشن نیکوکاری، اطعام مهدوی و حسینی نذر و قربانی و غیره بوده است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف این نهاد استفاده از ظرفیت خیرین محترم برای رفع نیازهای محرومین است.
 
رئیس کمیته امداد سراوان تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده جهت جهیزیه، درمان بیماران صعب العلاج، احداث، بازسازی و تعمیرات مسکن، کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و معیشت محرومان هزینه شد.
 
رئیسی خاطر نشان کرد: اگر چه در دوره‌های مختلف زمانی سبک و نوع کمک‌ها تنوع گوناگونی داشته است، اما یک هدف بیشتر مدنظر نبوده و آن هم دستگیری از افراد ناتوان و کمک به احیای زندگی شرافتمندانه آنها بوده است، نقطه اوج و شکوه این روحیه هم‌یاری را می‌توان در زمان وقوع یک حادثه به زیبایی به تماشا نشست که چگونه یک شکوفایی اجتماعی از نوع مشارکت مردمی با انگیزه مسئولیت اجتماعی پدیدار می‌شود.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار