مسیر توسعه کشور توسط شهید جمهور ریل گذاری شده است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود چاره‌ای جز ادامه دادن راه شهید خدمت نخواهد داشت چرا که این شهید بزرگوار مسیر را بر مبنای مطالبات مردم ریل گذاری کرده است.

  رضا شریفی  در شورای اداری شهرستان زابل اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور و همراهانش بسیار سخت و نگران کننده بود اما آن چیزی که مسلم است ما ملت شهادت هستیم، در تشییع رئیس جمهور از شهرستان‌های مشهد، قم، تبریز، یزد و جای جای کشور افراد زیادی شرکت کردند.

وی ادامه داد: ما ارادت خود را به شهید آیت الله رئیسی با ادامه دادن راهش با عملیاتی کردن وعده ها نشان خواهیم داد بنابراین در این راه باید مانند رئیس جمهور صادقانه، مردمدار، مردم محور، حامی انقلاب، ولایت پذیر و خستگی ناپذیر عمل کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به ما مدل حکمرانی حکومت اسلامی را نشان داد عنوان کرد: برای عزاداری رئیس جمهور شهید در چندین کشور عزای عمومی اعلام شد که این موضوع در تاریخ بی سابقه بوده و این امر باعث افتخار و اقتدار ما است.

وی با اشاره به اینکه باید خون شهدای خدمت را پاس بداریم تصریح کرد: از مسوولان می خواهیم نگذارند سرعت توسعه در سیستان و بلوچستان کند شود چرا که امید اعتمادی که مردم نسبت به دولت پیدا کرده‌اند ممکن است کم رنگ شود.

شریفی خاطرنشان کرد: هر کس در این دولت سمتی دارد و در هر جایگاهی که قرار دارد اگر تنبلی کند ابتدا به خودش ظلم کرده سپس به مردم؛ چون نعمت نظام و انقلاب را باید به هر طریقی ارج نهیم.

وی پروژه های که قرار بود به دست رئیس جمهور شهید افتتاح شود را کارخانه ریسندگی، آب شیرین کن سه راه دشتک، معدن سفیدآبه، بیمارستان پارس زاهدان و بیمارستان مادر و کودک ایرانشهر عنوان کرد و افزود: پروژه ها و مطالبات مردمی همچون گذشته پیگیری و عملیاتی خواهند شد و با توجه به اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز همین موضوع است هیچ خللی در خدمت و فرآیند خدمت ایجاد نمی‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه پروژه های این استان قوی تر از گذشته باید پیگیری شوند و نباید احساس شود خللی در امور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری بیش از یک ماه دیگر مانند گذشته با سلامت، اقتدار، صلابت و در امنیت کامل برگزار خواهد شد و کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود چاره ای جز ادامه دادن راه شهید خدمت نخواهد داشت چرا که مسیر راه بر مبنای مطالبات مردم ریل گذاری شده است.

شریفی گفت: کسی که مورد تایید شورای نگهبان واقع شود و مردم به او اعتماد کنند حتما؛ جغرافیای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی سیستان و بلوچستان را باید بشناسد و ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

وی تصریح کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم مرز، نیروی انسانی نخبه و ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان را بشناسد و به آن‌ها توجه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار