شیوه کاری رئیس جمهور شهید در ارائه خدمت باید تداوم یابد

مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: شیوه کاری رئیس جمهور شهید در ارائه خدمت به عنوان یک الگو باید تداوم یابد.

سید محمد حسینی مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه عاشقان ثارالله شهر گرگان با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، مدیری در تراز انقلاب اسلامی و الگو و اسوه بود افزود: رئیس جمهور فردی منظم، با انگیزه، پویا و ساده زیست بود و خدمت به مردم را با تمام وجود انجام می‌داد.

سید محمد حسینی افزود: او ساده زیست و خستگی ناپذیر بود و تواضع و فروتنی این شهید بزرگوار سبب شد تا اینگونه در دل و ذهن مردم ماندنی شود.
او با اشاره به برخی خدمات رئیس جمهور شهید در دوران سه ساله فعالیتش در دولت سیزدهم گفت: او در کمتر از ۳ سال علاوه بر سفر‌های استانی، ۲۸ سفر خارجی برای افزایش تعاملات با کشور‌های دیگر انجام داد.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز گفت: اقدام او در زمان مسوولیت وزارت امور خارجه برای گسترش تعاملات با کشور‌های همسایه و حمایت از مقاومت و مردم غزه، همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی تاکید کرد: باید شهیدجمهور و همراهانش را بهتر شناخت و مسوولیت آیندگان برای ادامه راه این شهدا در ارایه خدمت صادقانه به مردم و تعالی انقلاب اسلامی بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی دلاوری
۱۱:۰۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام
دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی سابق رئییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم اهل استان کرمان از کاندیدای قطعی ریاست جمهوری هستند.
آخرین اخبار