برگزاری مراسم گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان در مصلای گرگان

مراسم سوگواری و گرامیداشت یاد رئیس جمهورشهید و همراهانش در مصلای گرگان در حال برگزاری است.

بسیاری از سوگواران گلستانی رئیس جمهور شهید، از حوالی ۹ صبح امروز در مصلای گرگان گردهم آمدند تا تسلای غم یکدیگر باشند و قدرشناسی خود را برای پاسداشت خدمات ارزنده رییس جمهور فقید و همراهانش نشان دهند.

مصلای گرگان پیش از این مکان دیدار مردمی رئیس جمهور فقید با مردم در سفر‌های استانی آیت الله رئیسی به گلستان بود.

شهدای خدمت شایسته اشک‌های مردم بودند

ماینده ولی فقیه در گلستان به تلاش ۴۵ ساله دشمنان برای معرفی ایران به عنوان یک کشور منزوی اشاره کرد و گفت: حضور افزون بر حدود ۵۰ هیات خارجی در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی نشان می‌دهد سیاست‌های مستکبران دنیا برای منزوی‌کردن ایران با شکست مواجه‌شده است. 

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان وی در مصلی گرگان اظهار کرد: مردم ایران رئیس جمهوری ممتاز، خدوم، صادق، پرتلاش، بی‌ادعا و حلال مشکلات را از دست دادند و تحمل چنین فراقی برای همه مردم سخت و جانکاه است.

وی یاد شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را گرامی داشت و گفت: او انسان توانمندی بود و فعالیت‌های چشمگیری را در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی داشت، همچنین دیگر سرنشینان بالگرد نیز انسان‌های خدوم و صادق بودند که داغ فراق آنها سخت است.

نماینده ولی فقیه در گلستان متذکر شد: در استان گلستان گره‌های چندین ساله وجود داشت که باز نمی‌شد، اما در سفر اول رئیس جمهور به گلستان تقریبا گشوده شد و در سفر دوم مورد پیگیری قرار گرفت، این روند مثبت نه تنها در استان گلستان که در سایر سفر‌های استانی شهید رئیسی نیز تکرار شد.

نورمفیدی تاکید کرد: در حادثه اخیر حتی کسانی که از لحاظ نگاه سیاسی با شهید رئیسی هم‌راستا نبودند به بزرگی این حادثه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید خستگی‌ناپذیر و پرکار بود، یادآور شد: چهره ملت ایران و منطقه در فراق جمهور شهید چهره اشک‌آلود، محزون و غمگین است، اما در این مواقع باید دست به دامن قرآن کریم و سپس بیانات پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع) و اولیای دین شویم، قرآن کریم در همه شئون برای ما راهگشا است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه همیشه در درون سختی‌ها، آسانی است، تصریح کرد: این یک سنت الهی است و اگر ملتی می‌خواهد پیشرفت کند باید سختی‌ها را تحمل کند چراکه سختی‌ها و مشکلات راهگشای آسانی‌ها است.

 

شهید رئیسی بنیانگذار مکتب جدیدی در مدیریت و خدمت است

استاندار گلستان گفت: شهید رئیسی مکتب جدیدی را در عرصه خدمت و مدیریت ایجاد کرد و همچون شهید بهشتی در اوج مظلومیت به شهادت رسید. 

علی‌محمد زنگانه روز پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در مصلی گرگان اظهار کرد: شهید رئیسی بار‌ها به من اعلام کردند که به مردم استان گلستان علاقه ویژه‌ای دارند و در تصمیم‌گیری‌های خود برای مردم گلستان سنگ‌تمام گذاشتند.

استاندار گلستان ضمن قدردانی از حضور پرشکوه گلستانی‌ها در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان وی، تاکید کرد: پرچمی که شهید جمهور برافراشت را هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت و در شورای اداری استان گلستان با ندای یا امام رضا (ع) عهد بستیم راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.