سعید شیخ‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رادیو کار من نیست/ سراغ بازیگری خواهم رفت

يک دوبلور گفت: رادیو کار من نیست و علاقه‌مند هستم هنگامی که زمان آزاد دارم به اجرا بپردازم و بعد‌ها به سراغ بازیگری خواهم رفت.

سعید شیخ زاده بازیگر‎,‏ مجری و دوبلور کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا چنین خبری که شما بالای ده هزار کار در اجرا‏, بازیگری و دوبلوری داشته اید درست است یا خیر؟ پاسخ داد: در خصوص آمار  فعالیت‌هایم و کار‌هایی که تا کنون داشتم، حقیقتا رقم دقیق و مشخصی ندارم، اما چون از ۹ سالگی کار دوبله انجام می‌دهم و فعال هستم تا الان این آمار خیلی زیاد شده است و مثل همیشه حضور دارم و پیگیر کار‌ها هستم.

وی ادامه داد: درحال حاضر سریال تلویزیونی جوانمردان را دوبله می‌کنم؛ البته سریال جوانمردان چندمین فصل خود را سپری می‌کند و از تلویزیون پخش می‌شود. سریال جوانمردان کار انیمیشنی خوبی است و بینندگان و دوبله بسیار خوبی دارد. همچنین اخیرا کار  انیمیشن بچه زرنگ را داشتم و مدیر دوبلاژ این پروژه بودم که سال گذشته در سینما‌ها اکران شد.

شیخ زاده افزود: درحال حاضر یک کار کودک به نام فینگیلی‌ها دارم که این کار انیمیشنی فصل چندم خود را سپری می‌کند. به هر حال فعالیت‌هایی که نام بردم کار‌های داخلی است و  در کنار این موارد مرتبا کار‌های خارجی را دارم و کار‌ها را دوبله می‌کنم.

وی درباره حضورش در رادیو  بیان کرد: رادیو کار من نیست و گویندگان رادیو عزیزان و هنرمندان باسابقه ما هستند‏ من در در فضای دوبله هستم و ممکن است به عنوان مهمان در  برنامه رادیویی حضور  پیدا کرده باشم، اما رادیو کار من نیست.

سعید شیخ‌زاده دوبلور مطرح کشورمان در پاسخ به این سوال که  بین دوبله و اجرا کدام را انتخاب می‌کنید پاسخ داد: هیچ وقت یکی از این دو گزینه را انتخاب نمی‌کنم، چون با تمام قدرت دوبله و اجرا و هم بازیگر را ادامه خواهم داد؛ اگر اکنون بازیگری نمی‌کنم زیرا علاقه‌مند هستم هنگامی که زمان آزاد دارم به اجرا بپردازم اما بعدها به سراغ بازیگری خواهم رفت.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
همشون هوس شهرت و...دارن!
آخرین اخبار