میانگین تاخیر پرواز‌های حج تمتع به ۴۰ دقیقه رسید

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: حدود ۳۰ درصد از زائران حج تمتع از طریق ۲۵۰ سورتی پرواز به سرزمین وحی اعزام شده اند.

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تا به امروز ۳۰ درصد از حجاج به سرزمین وحی اعزام شده اند، گفت: اعزام زائران حج تمتع از مرز ۳۰ هزار نفر عبور کرده اند و تا به امروز  حجاج استان های تهران، تبریز، کرمان ،رشت، مشهد،اصفهان، بیرجند، بوشهر  به سرزمین وحی اعزام شده اند.

وی ادامه داد: از بامداد فردا هم پروازهای حجاج استان همدان به سرزمین وحی آغاز می شود و از فرودگاه همدان حجاج کردستان، ایلام و لرستان هم اعزام خواهند شد و از روز دوشنبه هم پروازهای حجاج استان زنجان انجام می شود‌.

قربانعلی بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی که صورت گرفت ناوگان مورد نیاز برای اعزام حجاج از فرودگاه‌های زنجان و همدان  تامین شدو انشالله از فردا اعزام حجاج آغاز می شود.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: میانگین تاخیر پروازهای رفت حجاج در حال حاضر به ۴۰ دقیقه رسیده است و بخش عمده ای از پروازها حتی با تعجیل انجام شده بود که به دلیل یک تاخیر طولانی میانگین تاخیر به ۴۰ دقیقه رسیده و در تلاش هستیم که تا پایان اعزام به ۳۰ دقیقه برسانیم.

او اظهار کرد : تا به امروز ۲۵۰ سورتی پرواز انجام شده حجاج از طریق ۵ فروند هواپیمای پهن پیکر به سرزمین وحی اعزام شده آندو در تلاش هستیم که تعداد ناوگان را به ۹ تا ۱۰ فروند برسانیم. 

برچسب ها: حمل ونقل ، پرواز حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار