نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

با توجه به در پیش بودن فرآیند آغاز انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نگاهی به کاندیداهای احتمالی این انتخابات انداختیم.

پس از اعلام خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، رهبر انقلاب در پیامی ضمن تفویض اختیارات رئیس‌جمهور به محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، وی را موظف کردند تا با همراهی رؤسای قوای مقنّنه و قضاییه ترتیبی اتخاذ کنند که ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس‌جمهور جدید انتخاب شود.

همان شب در جلسه سران قوا، تقویم انتخاباتی بین محمد مخبر رئیس قوه مجریه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه تصویب شد.

براساس تقویم انتخاباتی، آغاز فرآیند ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و تشکیل هیات‌های اجرایی از ۱۰ خرداد به مدت پنج روز آغاز می‌شود سپس از ۱۵ خرداد به مدت هفت روز زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان است و در ۲۲ خرداد اسامی نامزد‌های تاییدصلاحیت شده توسط وزارت کشور اعلام می‌شود.

از ۲۳ خرداد تا ۶ تیر به مدت ۱۵ روز نامزد‌ها برای تبلیغات وقت دارند و در ۸ تیر انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود همچنین در صورتی که انتخابات به دور دوم کشیده شود در ۱۵ تیر انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری برگزار می‌شود که در مجموع تقویم انتخاباتی نشان می‌دهد که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم یک فرآیند سی روزه‌ای را طی می‌کند.

جریان‌های سیاسی برای اینکه بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند در حال جمع‌بندی هستند تا در دومین انتخابات ریاست جمهوری که پس از شهادت رئیس‌جمهور در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود بتوانند نامزد موردنظر خود را به پاستور بفرستند.

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال نامزدی قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه روز هفتم خرداد افتتاحیه مجلس دوازدهم و انتخابات هیات رئیسه در هشتم خرداد را در پیش داریم اولویت و تمرکز این روز‌ها بر این دو رویداد مهم در مجلس است و این مساله انقدر مهم است که باید در شرایط کنونی باکیفیت و دقت برگزار شود.

محمدباقر قالیباف

رسولی درباره ملاک‌های لازم برای انتخابات نیز بیان کرد: در شورای ائتلاف معتقدیم فردی که در ۸ تیر قرار است وارد انتخابات شود، باید به مسائل و مشکلات امروز کشور آگاه باشد و سابقه‌اش نشان دهد که توانایی حل مشکلات کشور را داشته و مرد این میدان است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت این روز‌ها برخی در فضای مجازی به دنبال پروژه‌های مختلفی از تشبه‌سازی تا امضاسازی هستند تا خود را مطرح کنند که به نظرمی رسد با رسیدن به روز‌های ثبت نام و بعد اعلام نظر شورای نگهبان در فضایی شفاف بتوان به گزینه مطلوب شرایط موجود کشور نزدیک شد.

به نظر می‌رسد محمود احمدی‌نژاد هم که در انتخابات ۹۶ و ۱۴۰۰ ردصلاحیت شده بود بار دیگر پا به میدان انتخابات بگذارد البته اگر شورای نگهبان صلاحیتش را تایید کند.

محمود احمدی نژاد

علی اکبر جوانفکر مسئول رسانه‌ای رئیس‌جمهور اسبق کشورمان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور احمدی‌نژاد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: آقای احمدی‌نژاد در حال بررسی هستند. وی افزود: رئیس‌جمهور اسبق کشورمان هنوز تصمیمی درباره حضور در انتخابات نگرفته‌اند.

یکی دیگر از چهره‌های همیشگی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی است که گفته می‌شود او هم در حال بررسی برای حضور در انتخابات است.

نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

جریان اصلاحات هم برای انتخابات ریاست جمهوری به تکاپو افتاده و این امر از حضور محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشهود بود. عارف که در انتخابات ۹۲ به نفع روحانی کنار کشید سهم بسزایی در پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم داشت، اما عارف پس از حضور در مجلس دهم وقتی نتوانست به کرسی ریاست مجلس برسد در قامت یک چهره تاثیرگذار در مجلس ظاهر نشد و حالا حرف‌هایی از کاندیداتوری وی برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به گوش می‌رسد. گرچه وی در بین اصلاح‌طلبان مخالفان جدی دارد و شاید وی نتواند حمایت لیدر جریان اصلاحات را داشته باشد.

نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

علیرضا خامسیان مشاور محمدرضا عارف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درخصوص نحوه کنش انتخاباتی محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: درگذشت ناگهانی جناب آقای رئیسی، کشور را در وضعیت خاص و پیچیده‌ای قرار داه است که در این شرایط حساس همه دلسوزان ایران باید فارِغ از هرگونه اختلاف نظر‌های سیاسی با نگاه به منافع ملی اجازه ندهند روند اجرایی کشور با وقفه رو برو شود و از این منظر آقای عارف با رویکرد منافع ملی هرگونه کمکی برای برون رفت از وضعیت فعلی را برای خود فرض می‌داند.

وی افزود: اینکه شخص او چگونه در عرصه انتخابات نقش آفرین باشد مطمئنا با استفاده از خرد جمعی مشاورین خود تصمیم گیری می‌کند.

مشاور محمدرضا عارف گفت: آقای عارف هیچگاه ارتباطش را با اقشار مختلف جامعه قطع نکرده است و قاعدتا در مناسبت‌های این چنینی رجوع به ایشان بیشتر از گذشته است و البته طبیعی هم به نظر می‌رسد.

در بین اصلاح‌طلبان نام افراد دیگری مثل محسن هاشمی، علی طیب‌نیا، محمدجواد حق‌شناس، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی، اسحاق جهانگیری، مجید انصاری و محمد شریعتمداری هم به گوش می‌رسد که باید دید در بین اصلاح‌طلبان کدام گزینه می‌تواند به‌عنوان کاندیدای اصلی جریان اصلاحات معرفی شود.

حزب و اعتدال و توسعه هم امروز جلسه خود برای نحوه حضور در انتخابات را برگزار می‌کند، اما نکته مسلم حضور نیافتن حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات به‌دلیل عبور سن وی از حدنصاب ۷۵ سال برای انتخابات ریاست جمهوری است. البته محمدباقر نوبخت ۷۳ ساله، محمود واعظی ۷۲ ساله و علی جنتی ۷۵ ساله می‌توانند از کاندیدا‌های حزب اعتدال و توسعه باشند.

در بین اعضای دولت‌های یازدهم و دوازدهم نام محمدجواد ظریف هم مطرح است، اما وی قبلا قسم خورده است که نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود، اما درخصوص اینکه دوباره وزیر خارجه شود نظرش متفاوت است.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم یکی از افرادی است که نامش دهان به دهان چرخیده و به‌عنوان کاندیدای انتخابات مطرح می‌شود. وی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال نامزدی‌اش در انتخابات گفت: من هم مانند شما شاهد صحبت‌هایی که در رسانه‌ها در این زمینه می‌شود هستم و درخواست‌هایی هم از گروه‌های مختلف در این زمینه شده است؛ اما طبعا به چند دلیل موضع واضحی در این زمینه اتخاذ نشده است.

نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

وی ادامه داد: ابتدا اینکه مردم داغدار بوده و هستند و طبعا آداب اخلاقی ایجاب می‌کند پس از خاتمه عزاداری‌ها در این زمینه صحبت شود و موضوع دوم این است که یک منظر شخصی و یک موضع اجتماعی هم وجود دارد و انتخابات موضوعی نیست که بتواند فردی و تک روی درباره آن موضع گیری کرد؛ بنابراین باید گفتگو‌هایی انجام شود و در نهایت نتایج حاصل شود که در حال حاضر هیچ یک از اینها انجام نشده و گمانه زنی‌های رسانه‌ها در این زمینه صرفا سیاسی است.

وزیر ارتباطات دولت روحانی بیان کرد: باید مقداری صبر کرد تا مباحث سیاسی در این زمینه و شرایط مهیا شود و عزای عمومی خاتمه یابد و گفتگو‌ها صورت بگیرد تا تصمیم جامعی در این زمیه صورت بگیرد.

علی لاریجانی هم یکی از گزینه‌های محتمل انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است. وی که به‌دلیل ردصلاحیت در دوره پیش جنجال زیادی به پا کرده بود، مجددا نامش به‌عنوان یکی از نامزد‌های انتخابات مطرح شده است. البته تیم وی برای جلوگیری از اخبار کذب در خصوص کاندیداتوری در انتخابات در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که اخبار دکتر علی لاریجانی «صرفاً و تنها» از طریق مجاری رسمی منتسب به ایشان منتشر می‌شود.

نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

نام برخی از چهره‌های نزدیک به شهید آیت‌الله رئیسی هم برای نامزدی در انتخابات به گوش می‌رسد که محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور که پس از شهادت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس قوه مجریه فعالیت می‌کند، علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از جمله این افراد است.

سعید محمد یکی دیگر از افرادی است که در دولت شهید رئیسی دبیر شورای مناطق آزاد بود، اما سپس از این سمت کنار رفت. وی در انتخابات ۱۴۰۰ هم حضور داشت، اما در نهایت توسط شورای نگهبان صلاحیتش احراز نشد.

نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

حسن خانلری مسئول رسانه‌ای سعید محمد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور وی در انتخابات گفت: سعید محمد در آینده برای حضور خود در انتخابات تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور مطلوب همانی است که رهبری فرمودند ۸ خصوصیت مدیریت، ایمان، عدالتخواهی و مبارزه با فساد، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخل، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار را داشته باشد و بتواند وفاق ملی و شخصیت بین‌المللی را توامان به ارمغان بیاورد. انتخابات همواره مهمترین، بارزترین و قابل اندازه‌گیری‌ترین نوع مشارکت سیاسی افراد در عرصه سیاسی جامعه است. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انتخابات تجلی وحدت در عین کثرت بوده و مشارکت گسترده، تجلی دموکراسی در ذیل لوای اسلام را به معرض نمایش گذاشته است. دکتر محمد در آینده تصمیم گیری و اعلام خواهند کرد.

محسن رضایی یکی از حاضران همیشگی انتخابات که در دولت سیزدهم معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و دبیر ستاد اقتصادی دولت شد سپس ‌به‌عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب شد یکی از افرادی است که نامش همواره در انتخابات ریاست جمهوری شنیده شده است و در انتخابات ۱۴۰۰ بعد از شهید رئیسی نفر دوم انتخابات شد. حال باید دید آیا محسن رضایی دوباره با آن هزار تومانی معروف خود در انتخابات ظاهر می‌شود و یا قید حضور در این انتخابات را می‌زند.

نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

نام‌های دیگر مثل پرویز فتاح، حسین دهقان، مسعود پزشکیان، سید شمس‌الدین حسینی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، حسین علایی، محمد صدر، علی مطهری، عزیز جعفری، محمد باقری، عباس آخوندی و علی شمخانی هم مطرح است که باید دید از دهم تا چهاردهم خرداد کدام‌یک از رجل سیاسی برای انتخابات نامزدی خود را اعلام می‌کنند.

خبرنگار: محمد امیرحسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی قلی وند
۱۰:۰۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
اگه هدف درستی دارید و مخلصید رای تان را فقط به خاطر خدا بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
آقای ناصر رفیعی اسم بنویسه من رای میدم
چون خیلی شخصیت درست و قابل اعتمادی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
فرض کنیم آقای "ابراهیم رئیسی"، رئیس جمهور نبود؛ یک ایرانی بود که...

احمدی نژاد با نپوشیدن لباس مشکی، نمک بر زخم بازماندگان آقای رییسی گذاشت. دل بازماندگان با با این حرکتِ زشت، شکست.

نفرین بر تو که غیرت ایرانی نداری.

"گر کیمیا دهندت، بی معرفت گدایی
گر معرفت خریدی، بفروش کیمیا را".
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۰:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
فقططططططططططططط احمدی نژااااااااااااااااد
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۳:۴۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
به نظر من محسن رضایی بهتره برا حفظ شان و احترام خودش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکنه
Iran (Islamic Republic of)
جواد صبور
۱۹:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
ریس جمهور ایران کسی باشد که ادامه دهنده اهداف ریس جمهور شهید و ایثار و ایثارگری الگوی خود قرار دهد
Iran (Islamic Republic of)
ماهان ساجدی
۱۳:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رای من دکتر محمود احمدی‌نژاد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رای من دکتر محود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
به ترتیب اولویت اول آقای اژه ای دوم آقای فتاح سوم آقای طیب نیا چهارم آقای پزشکیان و آقای جلیلیان اگر باشند خوب هست و بعد بقیه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۳:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
من کاری به پیشنهادت ندارم ولی محسنی اژه ی هیچ منزلتی برای ریاست جمهوری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
ازه ای و پزشکیان چه ربطی به هم دارند؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
خودتون به زحمت نذارید پیروزی این انتخابات دکتر ظریف هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
واقعا هر کی به دار و دسته روحانی و ظریف و خاتمی و هاشمی رای بده شعور سیاسی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط محمود کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تو این شرایط افتضاح اقتصادی شخصی باسواد و اقتصاددان باید رئیس جمهور شود اینها را که شمردیدن هیچ کدام صلاحیت ریاست جمهوری را ندارند بجز همتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
بزرگترین اقتصاددان حال حاضر کشور آقای هادی قوامی هستن که امسال به مجلس هم راه یافتن و در برنامه های تلویزیونی زیادی شرکت کردن و سخنران و سخنور خوبی هم هستن امیدوارم کاندید شوند و تایید صلاحیت شوند حداقل می توانند طرح ها و برنامه های خود را ب مردم بگویند
Germany
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقا ریاست جمهوری باید یک شخص سیاسی و اهل سیاست باشد با وجه اجتماعی و بین المللی خوب و مورد قبول نسبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
همتی تو بانک مرکزی سابقه درخشانی از خود بجاگذاشته که سالیان طولانی نتیجش رو میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۰:۳۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای پرویز فتاح اگر کاندید شود من و خانواده و دوستان وووو حضور خواهم داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احسن باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۹:۵۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فتاح بهترین فرداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
آخه این چه وضعی هست تو بورس مال مردم مال یهودی هم که میشود اینجور غارتش حرام بود ...بخدا که درست نیست آه زن و بچه مردم سازمان بورس و اقتصاد رو دامنشو میگیره ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا س
۰۶:۵۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
مهره‌های جهادی، مردمی فعال
مرد میدان امروز انقلاب اسلامی

قالیباف
محمد باقری
سعید جلیلی
حسین دهقان
پرویز فتاح
عزیز جعفری
مهرداد بذرپاش
سعید محمد
و زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۲۳:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
بهترین خبر، رد صلاحیت مجدد محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۴۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رای من فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تنها احمدی نژاد عرصه ریاست جمهوری را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا صبر ندارید . اجازه بدید زمانش که رسید متوجه میشید . از الان فقط این خبرتون باعث میشه یه عده که خیر مردم رو نمی‌خواهند دست به قلم ببرند و سیاه‌نمایی کنند . خب دلشون که برای مردم نسوخته فقط دنبال قدرت و ثروت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
به نام او
رئیس جمهوری که در تراز انقلاب اسلامی باشه
بتونه راع سیدالشهدا خدمت رو ادامه بده با قدرت بیشتر
به نظیر حقیر
آدم بی حاشیه
مخلص
کاربلد
و مومن
و انقلابی
دکتر سعید جلیلی
ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
هرکس به این و اون گیر داد من بهش رای نمی دم فقط کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تغاری بشکند ماستی بریزد. جهان گردد بکام کاسه لیسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمدی نژاد اگر غیر از این باشه ما کلا رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
کشور مرد میدانی مثل شهید رئیسی رو لازم داره که خادم، مردمی، تلاشگر، خستگی ناپذیر، شجاع، با کفایت، کارآمد... باشه. این ویژگی رو در #دکتر_جلیلی میبنیم.
امثال احمدی نژاد، لاریجانی و اصلاح طلبان شایسته این منصب و جایگاه نیستن... یادمون باشه، آزموده را آزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
خودم از همه بهترم همه را تحت پوشش کمیته امداد می برم به همه از نو وام ازدواج میدهم
Iran (Islamic Republic of)
م ناجی
۰۰:۰۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
روح مطهر شهدای والا مقام شاد
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

همین دولت با همین وزرا با ریاست آقای مخبر و
با حضور آقای سعید جلیلی به عنوان معاون اول .

بقیه رجل مشتاق هم در جایگاه‌های خود به مردم خدمت کنند لطفا .
Belgium
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط رفراندوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جهرمی و مدیرانش در وزارت ارتباطات، نمره بالای ناكارآمدی و ریخت و پاش گرفتند. ازموده را آزمودن خطاست
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۲۳:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف رأی نم آورد رضائی رای نمی آورد جهرمی رای نمی آورد سعیدمحمدی را نمی آورد محمودرد میشود به دور دوم میکشد عارف وفتاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فتاخ و عارف در برابر محمود کبیر عددی محسوب نمی شوند

حتی سید محمد خاتمی هم در مقابل محمود حرفی برای گفتن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۳:۱۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
دکترمحموداحمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط وزیر جوان جهرمی کارنامه موفق ایشان در دوره وزارت گویای همه چیز هست ، هم جوان هستند هم موفق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
وزیر جوان چه کرد جز نابودی صنعت ماهواره و مخابراتی کشور ؟؟؟؟!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نژاد بیاد مناظره انتخاباتی رو باید حذف کنید دوباره اطلاعات محرمانه رو لو میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
بد نیست تو مناظره خیلی از مسائل دست مردم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
لطفا مسولان نظام به جوانان هم میدان بدهند.تاقیامت ک امثال قالیباف و لاریجان و احمدی نژاد نیستن.بزارین جوانان بیایند و در کنارشان این آقایان همیشه مدعی هم مشاوره بدهند
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۲۲:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط سردار حاجی زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
عارف و جلیلی حرفی برای گفتن ندارن جلیلی اگه واقعا خودش به خودش اعتماد داشت پوششی یکی دیگه نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
محمد‌حسین‌محمدی‌زاده
۲۲:۲۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
چشم‌براه‌احمدی‌نژاد‌..به‌خاطر‌خون‌شهدا‌از‌احمدی‌نژاد‌تقاضا‌داریم‌که‌بیاد‌
Iran (Islamic Republic of)
رضا کوه پیما
۲۲:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی مناسب ترین و صالح ترین فرد برای ریاست جمهوری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
خودت میگی دکتر مگر کشور بیمارستانه ؟
باید یک اقتصاد دان بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
نخبه مهندسی و اقتصادی فقط محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۲۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سردار حاجی زاده
France
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
الهی که این دوره ختم بخیر بشود . برای اکثریت ملت تراز مشخص هست و می دانند که چه نیرویی را لازم دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام -وباز هم تسلیت بابت شهادت حاج رئیسی وهمراهانش-رئیس جمهور آینده دکتر مسعود پزشکیان فعال‌ترین شخصی که ما اطلاع داریم .مرحله دوم احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اینا بانیان وضع کنونی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
هرکی بیاد ادامه راه تورم و حمایت از فشار بر مردم پیروی خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
ملت عزیز ایران باید به افراد کابینه ومعتمد شهیدعزیزمان رئیسی رای بدهند تا کارهای ناتمام ایشان روی زمین نماند شخصی مثل اقای مخبر یا وزیر محترم کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
تمام خانواده سهامداران از کسی که وعده درست در مورد درست کردن بورس و جبران زیان مالباختگان بورس بدهد حمایت خواهیم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف و رضایی وعارف، شما ها خجالت نمی‌کشید؟ رو که نیس سنگپا قزوین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
روحت شادسیدابراهیم رئیسی??????????
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۰:۴۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اینا که میخواستن سه روزه بورس رو سرو سامان بدهن ارزش کل بورس رو به یک چهارم تقلیل دادن . خدا کنه بعدی ها واقع گرا باشند . تا بازار بورس هم جون بگیره . سهامدارها زیر ضرر های این تیم اقتصادی (علی الخصوص شورای 9 نفره ماده سه بورس ) له شدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
مسافر بعدی کی خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اگر خدا قبول کنه من هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمد نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب محمود جان عزیز می خواهد اوضاع را بسنجد ، فکر هایش را بکند که بسلامتی برای ثبت نام بیاید ...

خدا می داند / دوره قبل راست یا دروغ را نمی دانیم . نقل شده که 2 میلیون روی برگه تعرفه رای اسمش بوده؟!!!!

بیاید حتما از تعداد آرا و درصد مشارکت از سال 88 بیشتر می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
بعنوان مثال :چشمه ای آب زلال از دل صخره در جریان می باشد . هستند کسانی که نمی گذارند از زلالی و خنکی آب چشمه مردم پایین دست و انتهایی بهره ببرند.

مردانی هستند که می آیند دستها را به سختی کنار بزنند تا باشد یک جرعه از آب چشمه یه مردم پایین دست که در انتها هستند برسد .

داستان گفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای مخبر توی این چهرها به نسبت خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
از این لیست فقط احمدی نژاد برای مردم کار کرده.که احتمالا شورای نگهبان ردش می کنه چون مردم برای نظام مهم نیست.منافع شخصی شان مهمه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر ظریف
Iran (Islamic Republic of)
حسین خرّمی
۲۰:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
هرچی خدا بخواد همون میشه همه چی به دست اوست ما فقط وسیله ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اشتباه منفی دادم نظرم مثبت است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
عدم وجود یک کاندید از حوزه نشان از خوردن کفگیر اقایان به کف دیگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور باید یا مهندس باشه یا اقتصاددان

وقتی چنین کسی حوزه نباشه بهترین کار همین که کسی نیاد چون اینجا تخصص می خواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
به نظر من کسانی مناسب جانشینی شهید عزیز هستن که یا منتخب ایشون باشند یا به نفع ایشون کنار کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
چطور یه نفر انتخاب کنن مادالعمر یعنی چی یا منتخب یا به نفع ایشان توی این سه سال چه نقطه مثبتی میبینید شما که ما نمبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
به ۱۴:۱۸

آقای شهید رئیسی
تمام گند کاری های دولتهای قبلی رو جمع کرد
۶۰۰ هزار همت رو که دولت قبل بدهی بالا اورده بود تصویه کرد
پروژه های ۲۵ ساله و ۲۰ ساله و ۱۵ سال رو که بوجه هاش طی این سالها تعلق گرفت و توسط دولتهای قبلی غیب شده بود همه رو در طی ۲ سال و ۹ ماه افتتاح کرد
مدیران فاسد رو عزل کرد
حقوق تحت پوششی ها رو افزایش داد
تمام خانه های مهر رو که دولت قبل مسخره میکرد تکمیل کرد و تحویل داد و هنوز هم دارن تحویل میدن
و کلی خدمات دیگه

شما توقع داری گند ۳۴ سال دوران ریاستهای قبلی رو در عرض ۳ ،۴ سال جمع میکردن
واقعا که ...

به کسی رای میدم که
جهادی انقلابی پر تلاش مردمی ولایی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
من از خدا برای مرحوم رئیسی رحمت بیکران درخواست دارم

ولی به نظر من ضعیف ترین رییس جمهور ایران بودند
با سنگین ترین تورم عصر و ضعیف ترین پول ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
چهره های جدید تر و بهتر هم هستند . قحط الرجال که نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
جدید بد نیست ولی بهتر از جدید نخبه هست که بین اینها احمدی نژاد نخبه هست حال چندین نخبه جدید هم برای رقابتی شدن انتخابات تایید کنند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۰۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
وای وای رییسی کجا و احمدی نژاد و روحانی و قالی باف و آذری و لاریجانی و ... کجا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط، دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط فقط دکتر ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
ظریف چه کرد جز نابود کردن زیر ساخت ها و دسناوردهای محمود کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
هر کسی به جای آقای رئیسی می‌خواد بیاد باید مثل اون مرحوم بدون حاشیه کار کنه واقعاً بر خلاف باور عموم اون مرحوم از ابتدای آغاز به کارش توی دولت الحق که بدون حاشیه بدون خستگی کار کرد به باور خیلیا رو برگردوند به قول خودش توی مناظرات انتخاباتی ه می‌گفت من رقیب هیچ جناح سیاسی و شخص و چهره‌ای نیستم بلکه رقیب و دشمن سرسخت فسادم رقابت من با رانت و فساد و پارتی بازی توی بدنه دولته خدا رحمتش کنه روحشو با انبیا اولیا محشور بگردانه هم خودش را هم همراهانش الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلب ها که هیچ کدامشان مرد این میدان نیستند رئیس جمهور آینده جلیلی است به احتمال ۹۹ درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
خیلی عالی ، ایران اسلامی رئیس جمهوری مثل شهید دکتر ابراهیم رئیسی می خواهد و هرکس می خواهد وارد این میدان شود باید خود را بسنجد و ببیند آیا می تواند با همان مکتب مدیریتی و با همان صلابت و پشتکار و خستگی ناپذیری همان مسیر را ادامه دهد یانه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا نظرات ما منتشر نمیشن اینجا هم پارتی بازیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
شاید نظرات خیلی حرف حق بوده
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۵:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا ثبت میشوداحتمالا اینترنت ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
واقعا ما غیر این چهرها کسی دیگه نداریم!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۰:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
ابوطرابی فتاح پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
Yjc جان نظرات انتشار یافته 141 هست خودتان هم بشمارید یعنی حدود 63 نظر را منتشر نکردید ممنون
France
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور بایدکسی باشدکه با دنیا تعامل داشته باشه چه ازلحاط اقتصادی وسیاست خارجه و اداری مملکت باکمترین تنش،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
حرف آقای رفسنجانی همین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای مخبر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
آنانکه میگویند آقای مخبر ،،، نه !!!
از ادامه راه آقای رئیسی بزرگ ، می‌ترسند.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۳:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جایگزین آقای رئیسی باید در عین حال که فقط برای رضای خدا خدمت می‌کند بایستی توان خدمت کردن را هم داشته باشد بعضی از نامزد ها به علت کهولت سن به درد این جایگاه نمی‌خورند.
اولویت بنده با جوانان است و بخصوص آقای سعید محمد که حداقل وضع زندگی مسضعفین را از نزدیک مشاهده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
همین وضع زندگی راازنزدیک مشاهده کرد بنظرتون عالیه خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سعید محمد با تندرویهاش کاری کرد ملت بجای کیش برن دبی
پس خط میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط احمدی نژاد بود که مانند حضرت امام و شهید رجایی درد مستضعفان را خوب درک می کرد و با آنها همراه بود و خود را جز آنها می دانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط محمود احمدی نژاد.بیاد من وتمام خانواده ام رای می‌دیم در غیر اینصورت نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نژاد، اون آدم سال ۸۴ نیست که بریم بهش رای بدیم برادر...
نه به احمدی نژاد، نه به اصلاح طلبان
فقط دکتر #جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
جلبلی چیز بلد نیست

مطمئن دولتی ضعیف تر از دولت مرحوم رئیسی با تورم بیش از پانصد درصد و دلار بالای 100هزار ایجاد خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا دکمه مخالفت با نظر موافق با احمدی نژاد قفل شدند و عمل نمیکنه؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
که‌ چی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا لقمه رو دور سرت میپیچونی؟ درست حرف بزن بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
قفل نشده
بزن جای دست قرمز یا سبز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
الان بعد مدت ها متوجه شدم فقط اون دست قرمزه نامرئی میشه و میتونی روی مکان فرضیش بزنی رای ثبت بشه
منو بگو مثل تو فکر میکردم باگه و دیگه نمیشه رای قرمز داد
لطفا این مشکل را برطرف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۳۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
حضور اختلاسگران و مفسدین همیشگی .....، غیر از این قشر ما هیچکس دیگه ای برای نامزد انتخابات ریاست جمهوری در کشور نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
قطع رجال هست از نظر شواری پیر نگهبان فقط اینها صلاحیت دارن از ۹۰ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط بهترین رئیس جمهور جمهوری اسلامی که معجزه کرد دکتر احمدی نژاد بقیه پارکینگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
به نظر من آقای اسلامی انرژی اتمی استحقاق این سمت راداردببینیدچطوربی سروصدا تمامی اهداف هسته ای رامحقق کرده ازدستاوردهای مهم پرتودهی محصولات کشاورزی است که باعث کاهش هدر رفت شده
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام :
وقتِ همگی بخیر.
رئیس جمهور محبوب و مُتخصص،
فقط و فقط جناب آقای دکتر سعید جلیلی،
بدون هیچ نکته مبهم و رانت و باند بازی.
مابقی، همه چهره های تکراری که
یا پیش از این امتحان پس دادن و یا
با سوابقی فردی و خانوادگیِ پُر از رانت و
اختلاس و روابط زیر زیرکی با آنورِ آبی ها ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
من افرادی که در برابر ابهام و رانت سکوت میکنن هم به نوعی شاید شریک اونها می‌دونم
اگر کسی حتی خودش سالم زندگی کنه نباید در برابر ناسالمی ها ساکت بشینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
احسنت
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
م ناجی
۲۳:۵۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
کاملا موافقم . آقای جلیلی یا آقای مخبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
جلیلی و مخبر بیسواد تر از آن هستند که بتونند مملکت را اداره کنند

دلار بالای 60. تومان صعف مفرط مخبر را می رسونه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
به نظر می رسد سردار محمدباقری تاحدودزیادی تراز شهید رییسی باشند کارهای ایشون پوپولیستی و توام بافریب وباندبازی نیست البته بحث تخصص چیز دیگریست منتهی کسان دیگری هم که تاحالا اومدند اکثرا" تخصص شون با کارشون همخوانی نداشته است اما عده ای ازهمینها درکارشون نسبتا" موفق بوده اند از جمله شهید رییسی(ره)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
دکتر مسعود پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
ایشان یک درمانگاه رو هم نمیتونه اداره کنه !!!
چرا بعضی ها از روی معده حرف می‌زنند!!!!!
و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
بله اداره درمانگاهی هم برای این فرد مشکله

ولی ایرادی ندارد احمدی نژاد را تایید کنید و هرکسی دیگر نیز خواستید تایید کنید حتی سیدمحمد خاتمی را

تا ملت حرف اول و آخر را بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سهامداران ۴ ساله داشتند آه و ناله می کردند ولی انگار اونها را نمی بینه ولی خدا که ما را میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
ایشون گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
احمدی‌‌نژادی ها همه به پیش برای رای دادن اگه رد صلاحیت کنید رأی نمی‌دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
به درک
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصیب تقوی فر
۰۰:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
شورای نگهبان خط قرمر نظام است ملت نظامشان وارزشهای رابه افراد نمی فروشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اکه رد صلاحیت بشه بنده یا رای نمی دم یا برای خجالت کرد شورای انتصابات روی برکه می نویسم نخبه مسلم ایران دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
آذری جهرمی جوان ، مومن و باسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
زمان ایشان اینترنت پرسرعت بود و ارزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اینترنت ارزان رو از جیبش که نداده...!
ارزش ایران قدرتمند رو زیر پا له نکنید...!!!!!
برخی از اینا با رابطه اومدن بالا !!!
وگرنه اداره وزارتخانه ، بعهده افراد دیگری بود!!!!!
اینا فقط فیگور شو گرفتن!!!
احمد شاه دوم!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
من با اینکه اصلا بخاطر بلایی که سر صنعت ماهواره ای و هوا فضا آورد و نابود کردن صنعت های تک و تکنولوژی های مخابراتی ثابت و همراه در دور ایشون از ایشون دلخوشی ندارم

ولی
الحق و النصاف سرعت اینترنت دوره جهرمی به مراتب بهتر از اکنون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
من رای نمیدهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
مهم نیست
هر کس سرنوشت خودش خونوادش ومملکت براش مهمه رای میده
یعنی یک ایرانی آریایی اصیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
خواهشأ بیا بده وگرنه مملکت لنگ میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
بهتر به آرای احمقانه نیاز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اتفاقا احمق اونا که به بیسواد رای دهد

ریاست جمهوری بچه بازی نیست

رییس جمهور باید نخبه مهندسی و اقتصادی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
من هنوز داغدار شهید رئیسی هستم و الانه در فکر هیچکدوم از این کاندیداها نیستم و هنوز چشام اشکی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اینا هیچکدوم صلاحیت لازم را ندارن. با انتخاب شدنشون هم قرار نیست تغییری حاصل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
لطفا شورای نگهبان تلاش کند افرادی همچون شهدای گرانقدر رجائی و رئیسی را که فقط برای رضای خدا کار میکردند را تایید کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
یا به خاندوزی رای بدید که تخصص اش پایین آوردن ارزش پول کشوره و یا به قاضی زاده هاشمی که چهل و هشت ساعته مشکل بورس را حل میکنه و یا به زاکانی که با دیدگاهش همه دارای عیب و نقص هستند و مثل تانک از روی همه رد میشه و خودش هیچگونه نقطه ضعفی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۲:۳۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نزاد صلاحیت این پست را نداره قبلا خودشو با این رفتارهای بچگانه نشون داد ایشون فقط حرف خودشه وبس انتقاد پذیر ونصحت بشنو نیست افراد جدید وبدرد بخور زیاد هست مگه همین اقای مخبر که الان جانشین هست چه عیبی داشته یا دارد کاملا مسلط به مسایل کشور هم داخلی هم خارجی انشاالله که درست انتخاب کنیم هنوز خییلی وقت هست بعد پشیمون نشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نژاد دز برابر زیاد خواهان سر تعظیم فرود نمی آورد و این بهترین خصلت احمدی نژاد هم همبن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نژاد خادم مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
متاسفانه احمدی‌نژاد در خط رهبری و ولایت فقیه نیست.
و تاسف بارتر اینکه بسیار خود رای هست.
Iran (Islamic Republic of)
حیدر باقری مقدم
۱۹:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر خادم ملت شجاع ساده زیست احمدی نژاد خستگی ناپذیر
Iran (Islamic Republic of)
??سیدمصیب
۰۰:۴۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
مهم این است که سرباز ولایت باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
مهم اینه ک مردم میخانش وقبولش دارن ارزونترین کالاها زمان ایشون بود
Iran (Islamic Republic of)
دوستار ولایت
۱۲:۳۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
امثال اصلاح طلبان و احمدی‌نژاد ها و قالیباف و رضایی ها، امتحان خودشان را داده اند.
رای فقط به مردی از جنس مردم ، مثل رییس‌جمهور شهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
یکبار و برای همیشه این آقایون رو ممنوع الثبت نام کنید.
اینا دیگه کارایی ندارند.
البته برای اتاق فکر در راه انقلاب و ولایت، خوب است که نظریه پردازی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
همشون قبل از اینکه رئیس جهور بشن الدرم بلدرم میکنن ولی پای کار میان // تو گل گیر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
ببخشید مجله تایمز ماهانه منتشر میشه یا هر هفته ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۲:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نژاد رای صد در صد با خانواده رای می‌دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
والله به نظر من آقای مخبر به این دسته نامزدها خیلی سر داره همون خودش باشه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای مخبر یعنی رئیسی عزیز و شهیدمان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
من اگر احمدی نژاد بیاید حتما رای میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
خوب نیا بهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
باشه احمدی نجات و میاریم تو فقط رای بدیااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
احمدی نژاد و خاتمی را بیارند
و ظریفت باخت را داشته باشند

هرکی ملت انتخاب کرد احترام بگذارند

اصلاخ طلبی واقعی یعنی اخترام به رای ملت

خواه رای ملت احمدی نژاد باشد خواه خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی، دوست رییس جمهور عزیزمون چرا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
نکنه داماد زاکانی هستی زرنک

می خوای این دفعه معاون اول بشی ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
#سردار_حاجی_زاده ادامه دهنده رئیس جمهور شهید رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سردار حاجی زاده مرد جنگه در میدان نبرد نیازی نیست بیاد تو سیاست سطح خودشو پایین بیاره !
رئیس جمهور میخواید انتخاب کنید یا شخصیت مورد علاقه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
سردار حاجی زاده عزیز ، یک سردار ممتاز است.
این عزیزان سربازان و فدائیان رهبر و ملت اند.
ایشان و امثال ایشان، وارد سیاست نمی‌شوند.
چشم بیدار نظام هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
بزارید همین آقا مخبر بمونه بیخودی این هم هزینه برو و بیا ؛الان کشور بسیار آرام ‌و بازار آرامش دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
خیلی آرومه خوابی برادر ؟ یک سر به سکه بزن به بورس بزن به زور و نمایشی هم نتوانسته کنترل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
چرا رای منفی قفل شده

مگه مخبر کم بلا سر ارزش پول ملی آورده که اینطور رفتار می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
این چهره های تکراری که بین مردم هم محبوب نیستن کنار بگذارید کشور ب یک اقتصادان انقلابی میانه رو نیاز داره بزرگترین اقتصاد دان حال حاضر کشور که نقش اساسی در مجلس داره اقای هادی قوامی هستن باید به چهره های جدید فرصت حضور داد مردم خودشان تصمیم خواهند گرفت
Germany
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
وقتی شما این آقایان را برای جانشینی شهید رئیسی معرفی میکنید، تازه مردم متوجه می شوند که چه شخصیتی را از دست داده اند. همه این آقایان رویهم جمع کنید، یک بخشی از شهید رئیسی را هم نمی توانند پر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
اقتصادانی بهتر از استاد دانشگاه الزهرا مه اصلاخ طلب است وجود ندارد ولی اقتصاددان هم در مقابل مهنداسان حرف برای گفتن ندارند

قبول ندارد احمدی نژاد و بهترین اقتصاددان ها را تایید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
ایران عزیزمان مردی می خواهد که مثل رئیسی و امیر عبداللهیان باعث عزت ملت و ایران و مدافع محرومان باشند . آقای رئیسی عزیز درک بالایی داشت و ایشون متوجه بود که ریشه تولید و اقتصاد در روستاست . روستا و شهرهای کوچک بیشترین توجه رو لازم دارن . ولی دفسوس که عکس هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
افزایش فقر در بین کارمندان، سقوط 3 ساله بورس، شاخص سازی بورس، تورم حداقل 50 درصدی، و... نتیجه همین تیم کار نابلد بود

بعد از تورم 1000 درصدی 4سال قبلش باید تورم منفی می شد نه این که دوباره هر سال 50 درصد تورم داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
دمشون گرم...کرونا رو کنترل کردند..
بیمه همگانی کردند...
مجوز ها رو آسون کردند..
بدهی میلیاردی دولت قبلی صاف کردند..
آب کشی به خوزستان و سیستان کردند..
همین سد آخری اشتغال زایی واسه چهل هزار نفر بود...
واحد ها و کارخونه ها رو احیا کردند
حقوق کارگرا رو بالا بردند
تو سیاست خارجی عزت داشتیم...

اینایی که رفتار تو شاخص دو میلیون و پانصد سهام خریدید تغصییر خودتونه....

بورسم که دولت قبلی کرد تو پاچه تون...به این دولت اعتراض میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
اره ک. سکه بشه ۱۰۰ میلیون ارز بشه ۲۰۰ هزار طلا گرمی ۲۰ میلیون خودرو بشه ۱۰ میلیارد مسکن خو نمیشه کفت چقد. ...اقلام خوراکی ک حرفی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
کرونا ی بیماری ویروسی که وقتی از نقطه پیک خود گذشت میرا می شود

دولت سیزدهم تورم را در کتاب گینس بنام ایران ثبت کرد و بی ارزش ترین پول جهان را در گینس بنام خود ثبت کرد متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
Hv
۱۲:۰۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
حضرت عباسی رای به من بدین ،با اینکه هیچ تخصصی ندارم ولی مطمعن باشین خیلی بهتر از اینا مملکتو اداره میکنم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
اسم حضرت عباس قداست داره...
واسه مسخره بازیات استفاده نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
سهامداران مظلوم مثل قبل رای نخواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
سهام دار هم مگه مظلوم میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
این تیم اقتصادی فوق ضعیف راعوض کنیدکاهش ارزش پول ملی تورم وضعیت بورس آشفتگی بازارخودرودستاورداین تیم ضعیف است
Iran (Islamic Republic of)
***
۱۱:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
لطفا به یک نفر کاربلد رائ بدین.احساسی برخورد نکنید‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
کاربلد از کجا بياريم خانه خالم که نیست بروم کاربلد پیدا کنم والا توی کشور زیاد داریم راه نمی‌دهند آنها فقط از دور دسته خودشان باید باشند
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۱:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
فقط دکتر ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
بد نیست ظریف اگر رده صلاحیت نکنند
۱۲
آخرین اخبار