رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

شهید رئیسی همیشه سفارس می‌کرد که از مردم و خواسته‌های آنان عبور نکنید

صالحی گفت: سفارش همیشگی شهید رئیسی این بود که از مردم و خواسته‌های آنان عبور نکنید و حتی نقد‌های مخالف را پذیرا باشید.

حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در مراسمی که به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مرکز برگزار شد، ضمن تسلیت عروج شهادت‌گونه آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در بیان و تعریف از شخصیت رئیس جمهور فقید، گفت: ایشان مقلدی از مرجعیت امام خمینی (ره)، سربازی در رکاب مقام معظم رهبری، شاگردی در مکتب شهید بهشتی و رفیق و همسنگری از جنس شهید سلیمانی بودند.

وی با اشاره به زوایای شخصیتی آیت الله رئیسی با طرح این سوال که چه چیزی آیت الله رئیسی را مستحق این همه تمجید، تعریف و مدال افتخار از طرف مقام معظم رهبری چه در زمان حیات و چه هنگام عروج و شهادت کرد، گفت:ولایت مداری و سربازی ایشان آن‌گونه نبود که فقط در دوره ریاست جمهوری ولایت مدار باشد و در دیگر مسئولیت‌ها بخواهد در مقابل ولایت بایستد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی افزود: در سفر‌های استانی فارغ از مسائل امنیتی در میان مردم می‌آمد و سفارش همیشگی ایشان به بنده به عنوان حلقه ارتباط بین دولت و مردم این بود که از مردم و خواسته‌های آنان عبور نکنید و حتی نقد‌های مخالف را پذیرا باشید و آن را ظرفیتی در جهت تعالی کار‌ها بدانید.

وی تصریح کرد: ایشان شخصیت مردمی بود و خدمت رسانی به مردم در دولت سیزدهم با یک نگاه جدید طوری ریل گذاری شده که دیگر هیچ مدیر و دولت مردی به خودش اجازه نمی‌دهد از این مسیر تخطی کند. 

وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دولت سیزدهم گفت: ایشان می‌فرمایند که من از دولت‌های قبل تعریف و حمایت می‌کنم، اما از این دولت به اعتبار زحمات و تلاش‌های آیت‌الله رئیسی تمجید می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار