ابوعبیده: چند نظامی صهیونیست را به اسارت گرفتیم

سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در سخنانی از اسارت چند نظامی اسرائیلی در عملیات عصر شنبه مجاهدان این گردان‌ها در شمال نوار غزه خبر داد.

به گزارش الجزیره، ابوعبیده بامداد امروز (یکشنبه) در پیامی صوتی، گفت: مجاهدان ما عصر شنبه عملیات پیچیده‌ای را در شمال نوار غزه انجام دادند و نیرو‌های صهیونیستی را به داخل تونل کشاندند و با آنها در داخل و دهانه تونل درگیر شدند.

سخنگوی گردان‌های القسام، افزود: مجاهدان ما در این عملیات کمین پیچیده، از نقطه صفر با نظامیان صهیونیست درگیر شده و با نارنجک و بمب به نیروی پشتیبانی که به مکان حادثه آمده بود، حمله کردند و پس از این که چند نظامی صهیونیست را کشته، تعدادی را زخمی و شماری را اسیر کردند، سلاح‌ها و تجهیزات آنها را به کنترل خود درآوردند و از مکان عملیات خارج شدند.

وی با بیان اینکه دشمن به سیاست کورکورانه و بیهوده خود در انتقام و تخریب ادامه می‌دهد و از یک شکست به شکست دیگری منتقل می‌شود و به دنبال دستاورد‌های پوچ و بیهوده می‌گردد تا کشتار‌های خود را علیه ملت ما توجیه کند، گفت:، اما در عین حال مجاهدان شیردل فلسطینی در همه محور‌های نبرد در نوار غزه در حال دادن درسی فراموش نشدنی به اشغالگران صهیونیست هستند و از سرزمین و خانه و کاشانه خود دفاع می‌کنند و آخرین مورد شکستی بود که نیرو‌های دشمن در جبالیا و رفح خوردند.

سخنگوی گردان‌های القسام ادامه داد: هم اکنون در حالیکه دشمن بازگرداندن اجساد برخی از اسرای کشته شده در زیر آوار و منازل بمباران شده را یک دستاورد نظامی و اخلاقی با وجود تداوم جنگ نسل کشی علیه مردم فلسطین معرفی می‌کند، اما مجاهدان ما در کمین آنها نشسته و طی دو هفته اخیر، ده‌ها عملیات را در جبالیا، رفح، بیت حانون و در همه محور‌های نبرد انجام داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
درود وخدا قوت به رزمندگان مقاومت فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
درود بر شرفت....
یا زهرا ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
الحمدلله
شاهد فعل رسول‌الله(ص) در این زمانه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
شما اسیر بگیر اسرائیل هم مردم بیچاره رو بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
درود بر شیرمردان مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
دمتان گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
خب بقیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
بقیه میخوای؟!
آخرین اخبار