ایجاد اختلال در اینترنت غزه در بحبوحه حملات اشغالگران

در حالی که حملات ارتش رژیم صهیونیستی در بسیاری از مناطق نوار غزه ادامه دارد، گزارش‌ها حاکی از اختلال در اینترنت در سراسر این نوار محاصره شده است.

سرویس نت بلاکس که ترافیک جهانی اینترنت را رصد می‌کند تایید کرد که فلسطینیان در سراسر نوار غزه در بحبوحه حملات رژیم اسرائیل دچار اختلال در اتصال به اینترنت شده‌اند. 

به گزارش الجزیره، این سرویس که در انگلیس مستقر است گفت اختلال اینترنت در رفح، دیرالبلاح، خان‌یونس و شهر غزه رصد شده و احتمالا برای آن اعمال شده که پوشش رسانه‌ای حملات زمینی را محدود کند.

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، رسانه‌ها به دفعات از قطعی اینترنت در غزه خبر داده‌اند.

عصر امروز (شنبه) این گزارش‌ها حاکی از آن بود که ارتش اشغالگر حملات خود را همزمان در شمال و جنوب غزه تشدید کرده است. اشغالگران همچنین به یک مدرسه که پناهگاه آوارگان فلسطینی بود حمله کرده و بیش از ۱۰ نفر را به شهادت رساندند. گفته شده برخی از شهدا کودکانی بودند که دقایقی پیش از حملات در حیاط مدرسه بازی می‌کردند.

حملات ارتش اشغالگر در حالی ادامه پیدا می‌کند که دیوان بین‌المللی دادگستری روز گذشته به رژیم صهیونیستی دستور داد فورا عملیات خود در شهر رفح را متوقف و ورود ناظران بین‌المللی برای ثبت وقایع را تسهیل کند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار