همدان با سه دونده در مسابقات دو ومیدانی غرب آسیا

دبیری هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: سه دونده پیاده روی استان همدان عازم مسابقات دو ومیدانی غرب آسیا شدند.

سید اصغر ذوقی احسن گفت: حمیدرضا زورآوند قهرمان پر آوازه و رکوردار ۱۰ و ۲۰ کیلومتر کشور با سابقه شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو، امیرحسین اسدی منش رکورددار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیای میانه و زینب احدی بانوی پرافتخار دو ومیدانی استان و قهرمان کشور سه نماینده این استان در مسابقات غرب آسیا هستند.

او گفت: کاروان ۴۸ نفره تیم ملی دو ومیدانی کشورمان متشکل از ۱۴ دونده آقا و ۲۸ دونده خانم و ۶ همراه امروز عازم این رقابت‌ها در کشور عراق می‌شوند.

دبیری هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: پنجمین دوره رقابت‌های دو ومیدانی غرب آسیا در روز‌های ۹ تا ۱۲ خردادماه جاری به میزبانی شهره بصره در کشور عراق برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در طی چهار روز مسابقه در مواد مختلف به رقابت با حریفان آسیایی خواهند پرداخت.

ذوقی احسن گفت: دوندگان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در صورت کسب نتایج درخشان و ثبت رکورد‌های مناسب با ارتقا رنکینگ می‌توانند از شانس‌های کسب سهمیه حضور در المپیک پاریس برخوردار شوند.

او گفت: آرمین شاه ملکی دیگر قهرمان شایسته این استان و رکورددار جوانان کشور با وجود آمادگی و کسب رکورد خوب در مسابقات انتخابی بنا به دلایلی از این سفر باز ماند.

دبیری هیئت دو ومیدانی استان همدان گفت: همدان کانون توجه و مهد پیاده روی کشور است و تمام رکورد‌ها و سکو‌های قهرمانی سال‌ها است در اختیار ستارگان نامدار این استان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.