افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره شهید جمهور

وزیر آموزش و پرورش گفت: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره شهید رئیسی ارتقا پیدا کرد و هیئت جذب مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در آیین گرامیداشت شهید رئیسی و همراهان در مسجد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: رئیس جمهور شهید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشتند. 

وی افزود: ایشان کمک ویژه ای به تربیت معلم کرد به طوری که برای پیگیری یکی از مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمبود فضا شخصا بالغ بر ۲ ساعت وقت گذاشتند.

او ادامه داد: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دوره ایشان ارتقا پیدا کرد و هیئت جذب مرکزی برای دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد؛ همچنین در این دوره آیین نامه جذب نخبگان بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان مصوب شد.

وی افزود: مسأله جذب معلم و تقویت معاونت پرورشی از دغدغه های اصلی ایشان بود و با پیگیری ایشان طرح تحول معاونت پرورشی و فرهنگی به شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت.

صحرایی گفت: نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با پیگیری ایشان در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد. عدالت آموزشی و ارتقا کیفیت آموزش روی میز رئيس جمهور شهید بود.

وی در پایان افزود: رئیس جمهوری بود که از ستاد تا کف مدرسه برای پیگیری امور نظام تعلیم و تربیت حضور پیدا کرد. در ۳۳ ماه حضور ایشان ما ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی گرفتیم  و۷۰۰۰ مدرسه در دوره رئیس جمهور شهید ساخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار