انهدام باند سارقان بومی و غیر بومی منزل در مازندران

رئیس پلیس آگاهی مازندران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری چندین باند سارقان غیربومی و بومی با ۱۳ فقره سرقت منزل در استان خبر داد.

سرهنگ کاراگاه علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر منزل در شهرستان‌های استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس، با انجام تحقیقات تخصصی، رصد تحرک سارقان حرفه‌ای و بررسی‌های همه جانبه و میدانی، موفق به شناسایی دو باند ۷ نفره از سارقان حرفه‌ای بومی و غیربومی در این ارتباط شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: این افراد که برخی بومی این استان نبوده اند، با استفاده از خودرویی با پلاک سرقتی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند که پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی شبانه روزی، در حالی که قصد حمله به کارآگاهان پلیس را داشتند در اقدامی عملیاتی و ضربتی زمین گیر و به دام افتادند.

او افزود: متهمان در اقدامات اطلاعاتی پلیسی به عمل آمده تاکنون به تعداد ۱۳ فقره سرقت در شهرستان‌های مرکزی استان اعتراف کردند و صحنه‌های جرم تشریح و بازسازی و متهمان و افراد وابسته با قرار مناسب روانه زندان شدند که ارزش ریالی اموال مسروقه و تشریح شده، بیش از ۱۵ میلیارد ریال می‌باشد.

سرهنگ قیصری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، گفت: تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت‌های انجام شده توسط متهمان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.