جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۲ مالخر و یک سارق حرفه‌ای منزل با ۴۸ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد.

سردار سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت منزل و محتویات خودرو در شهرستان آمل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گفت.

او افزود: در جریان رسیدگی به موضوع ماموران کلانتری ۱۱ آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار حسینی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴۷ فقره سرقت منزل و محتویات خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده ۲ خریدار اموال سرقتی نیز در این ارتبتط شناسایی و دستگیر شدند که در بازدید‌های به عمل آمده مجموعا مقادر زیادی انواع ابزار یراق، ۵ دستگاه ضبط صوت خودرو، یک دستگاه دوچرخه و ۸۰ عدد انواع لوازم خانگی سرقتی از این افراد کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند همراهی و تعامل مردم با پلیس را در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان موثر دانست و به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، منازل و اموال خود را به تجهیزات ایمنی و مطمئن مجهز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار