فرماندار سنندج:

حضور مردم در تشییع شهدای خدمت، زنده بودن انقلاب را ثابت کرد

عسکری با اشاره به حضور مردم در تشییع شهدای خدمت، گفت: این حضور، عزت جهان اسلام و جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که انقلاب ما زنده است.

فرماندار سنندج در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، به نقش امام خمینی (ره) در احیای دین اسلام و ارزش‌های انسانی در دوران معاصر اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های ایشان و همراهی مردم دیندار بود که ارزش‌های انسانی و اخلاق اسلامی را احیا کرد.

حسن عسکری با اشاره به اینکه نهالی که امام راحل غرس کرده بود، بعد از ۴۵ سال ثمر داده است، افزود: این حرکت بزرگ امام راحل هنوز ادامه دارد و ما شاهد خدمات ارزشمند شهدای خدمت در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی و شهدای خدمت پرورش‌یافته مکتب حضرت امام بودند، گفت: رمز موفقیت این شهدای گرانقدر، حرکت در مسیر امام و انقلاب بود.

فرماندار سنندج از شهید رئیسی به عنوان الگوی ساده‌زیستی و مردم‌داری در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: : آیت‌الله رئیسی مردم را عزیز خداوند می‌دانست و به نوکری کردن مردم افتخار می‌کرد.

عسکری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در طول انقلاب با عنایت الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام و مقام معظم رهبری از بحران‌ها عبور کرده‌ایم، گفت: اینک این نظام در اوج اقتدار است.

وی همچنین با اشاره به حضور مردم در تشییع شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید، گفت: این حضور، عزت جهان اسلام و جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که انقلاب ما زنده است.

عسکری با بیان اینکه شهید رئیسی مانند شهید رجایی ساده‌زیست و از خانواده‌ای فقیر بود، گفت: ایشان طعم فقر را چشیده بود و مانند شهید بهشتی مظلوم بود و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان خدمت به مردم بود.

فرماندار سنندج با اشاره به انتخابات ۸ تیرماه، گفت: مردم قدردان خادمین خود هستند و در این انتخابات با حضور پرشور خود، رئیس‌جمهوری در تراز شهید رئیسی را انتخاب خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار