برپایی مجلس بزرگداشت شهید آیت الله رییسی توسط بازاریان سنندجی

بازاریان سنندجی مجلس ترحیمی به مناسبت شهادت خادم مردم، رییس جمهور شهید، آیت الله رییسی برگزار کردند.

در این مراسم که در مسجد والی سنندج برگزار شد، بازاریان این شهر با خواندن آیاتی از کلام الله مجید و فاتحه برای آن رییس جمهور شهید و همراهانش که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیده بودند، طلب غفران و درجات عالی نزد خدای متعال کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی بیش از انتظاری که از او به عنوان رئیس جمهور کشور می‌شد، عمل کرد و اینگونه میزان و ملاکی را برای دیگر روسای جمهور کشور قرار داد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید در طول یک سال سه مرتبه به استان کردستان سفر کرد، افزود: این سفر‌ها دستاورد‌های بزرگی به دنبال داشت که نتیجه نگاه ویژه این شهید بزرگوار به کردستان بود.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی سال ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه نیمه تمام فرودگاه سقز بیان کرد در سفر بعدی ما به این استان باید هواپیما در این فرودگاه فرود آید و همین گونه هم شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: رفع دغدغه‌ها و توجه به مسائل معیشتی مردم در اولویت برنامه‌ها و کار‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود و همه مسئولان باید از منش این شهید گرانقدر الگو بگیرند.

برچسب ها: ترحیم ، رییس جمهور ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.