شهید جمهور حماسه ساز میدان خدمت بی منت بود

جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: شهید جمهور حماسه ساز میدان خدمت بی منت بود.

 سردار پرویز آبسالان  در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، مسؤولان و اقشار مختلف مردم، در محل سپاه شهرستان خاش برگزار شد، گفت: شهید جمهور، خصایل ملت ایران را در خود جمع کرده و حماسه ساز میدان خدمت بی منت بود و خاطرات خوش شهید رجایی را در جامعه زنده کرد.

جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهید رئیسی و شهدای عرصه خدمت در تداوم راه شهیدان اسلام، دفاع مقدس و ولایت مداری و ولایت پذیری در گره گشایی از مشکلات مردم دغدغه داشتند و در نهایت با شهادت خود به آرزوی خود رسیدند و در واقع شهادت، پاداش خدمات صادقانه و خالصانه این عزیزان بود از سوی خدای متعال به آنان داده شد.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفای اهل سنت خاش نیز در این مراسم گفت: شهید رئیسی، مصداق بارز و برجسته خدمت و مردم‌داری بوده و با روحیه ساده زیستی و مردمی راهی را رفت که در آن رضایت مندی خدای متعال و مردم بود و مردم نیز خدمات ایشان را با شرکت باشکوه در مراسم تشییع جنازه وی و شهدای راه خدمت ارج نهادند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار فرمانده سپاه خاش نیز در این برنامه گفت: شهدای راه خدمت و از جمله شهید آیت الله رئیسی افرادی بودند که شب و روز نداشتند و با دغدغه خدمت از مشکلات مردم گره گشایی می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار