فرماندار زابل:

شهید رئیسی رویه خدمت در جامعه را پایه گذاری کردند

ملاشاهی با بیان اینکه شهید رئیسی رویه خدمت در جامعه را پایه گذاری کردند، گفت: این شهید والامقام الگویی برای خدمت‌گزاری به مردم در جامعه بودند، مسائل مردم را بی واسطه می شنیدند و بدون منت، خدمت خالصانه داشتند.

 علیرضا ملاشاهی  در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در شهرستان زابل اظهار کرد: خون شهید و شهدا در هر کسوت و لباسی موجب تقویت روز افزون نظام جمهوری اسلامی بوده و هر شهیدی با خون پاک خود این انقلاب و آرمان امام راحل را تقویت می کند.
وی ادامه داد: شهید رئیسی شاگرد مکتب امام راحل، رهرو شهید رجایی و رفیق حاج قاسم بود، وی همچون شهید بهشتی تهمت ها شنید و بروز نداد و در خدمت‌گزاری به مردم در کار خود اخلال ایجاد نکرد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود: شهید جمهور همچون شهید رجایی در سازمان ملل ندای جمهوری اسلامی، ندای قرآن، شهادت و محور مقاومت سرداد و همواره در میان مردم حضور داشت و راه شهید رجایی را در پیش گرفت و تابع ولایت فقیه بود.
وی تصریح کرد: شهید رئیسی یک نیروی خادم بود که با شهادت خود در خدمت گزاری به مردم به برکات نظام اضافه کرد.
ملاشاهی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم راه شهید رئیسی را در هر کسوت و هر صنف ادامه دهیم، ادارات با خدمت به مردم، بازاریان با رعایت انصاف، نیروهای نظامی و انتظامی با تقویت نیروهای نظامی جهت ارتقاء امنیت، کشاورز و صنعتگران با تولید باید راه شهید رئیسی را ادامه دهند.
وی با اشاره به استقبال میلیونی مردم از مراسم تشییع این شهدا و در رأس آنها سید شهیدان خدمت گفت: امروز برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تأثیر پمپاژ منفی رسانه‌های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.
فرماندار شهرستان ویژه زابل با اشاره به اینکه رئیس جمهور مردمی ما در طول سه سال خدمت خود تمام تمرکزش حل اساسی مشکلات مردم بود، افزود: کسی که در مسیر امامت و ولایت قرار می‌گیرد و تربیت شده این مکتب است، پاسخی به یاوه گویی‌ها نمی‌دهد و وقت خود را صرف جهاد و خدمت و امیدآفرینی برای مردم می‌کند که این خود بزرگ‌ترین سیلی به دشمنان است.
️وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ اشاره کرد و تاکید کرد: همه مردم ایران اسلامی با انتخاب درست و آگاهانه و حضور در پای صندوق های رای تداوم بخش راه شهید رئیسی خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار