تحقق ۸۵ درصدی مصوبات یکشنبه‌های تولید در آذربایجان‌غربی

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: از ۵۰۰ مصوبه یکشنبه‌های تولید استان ۸۵ درصد محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  روز یکشنبه در بازدید از ۲ واحد تولیدی در ارومیه با اشاره به برگزاری ۱۱۵ هفته یکشنبه‌های حمایت از تولید در استان و تصویب بیش از ۵۰۰ مصوبه در آنها گفت: در این مدت، ۸۵ درصد مصوبات محقق شده است.

جواد کرمی افزود: با بازدید‌های انجام شده در هر هفته تعداد مصوبات تغییر می‌کند ولی تلاش برروی رفع موانع تولید و مشکلات واحدهاست.

وی اضافه کرد: طی بازدید انجام شده در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه با توجه به اینکه یکی از واحد‌ها در زمینه توسعه واحد و نیز تامین زمین درخواست‌هایی داشت، مقرر شد تا در زمینه دریافت تسهیلات مساعدت‌هایی از محل تبصره ۱۸ در استان بعد از بازنگری در این زمینه انجام شود.

معاون استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: اغلب تولید کننده‌ها راغب هستند که تامین زمین در فاز یک و ۲ شهرک صنعتی محقق شود ولی، چون این امکان وجود ندارد ما توصیه می‌کنیم در شهرک صنعتی فاز ۳ مستقر شوند تا از امکانات اعطایی از جمله ارزش افزوده و مالکیت زمین بهره‌مند شوند.

کرمی اظهار کرد: تامین مواد اولیه و افزایش سهمیه واحد تولیدی لوازم پلاستیکی غذاخوری، مساله دیگری بود که در این یکشنبه بررسی شد و مقرر شد تا این موضوع بررسی شود.

در یکصد و پانزدهمین یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان غربی که با حضور مسوولان استانی مرتبط با بخش تولید و صنعت برگزار شد، از واحد‌های لوازم پلاستیکی غذاخوری (به جز ظروف و لیوان) و واحد توران تجارت اروم صنعت بازدید شد.

یکشنبه‌های حمایت از تولید به ابتکار استاندار آذربایجان غربی از پاییز سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.