ساماندهی بازار مسکن استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نباید اجازه داد افزایش بی‌رویه نرخ اجاره‌بها برای مردم مشکل‌ساز شود، گفت : ساماندهی بازار مسکن استان کرمانشاه اولویت دارد و نرخ‌نامه افزایش اجاره‌بها سریع‌تر باید اعلام شود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه با حضور مسئولان گفت : نشست ملی شورای مسکن برای بررسی وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به ریاست سرپرست هیأت دولت و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد و تصمیمات لازم برای موضوع ساماندهی اجاره‌بها و تکمیل واحد‌های مسکونی در حال ساخت اتخاذ شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: موضوع افزایش اجاره‌بها با توجه به فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات مستأجران یکی از موضوعات مهمی است که باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

صحرایی بیان کرد: با توجه به بازدید میدانی صورت گرفته و صحبت با آحاد مردم نیازمند آن هستیم که نرخ اجاره‌بها هر چه سریع‌تر ابلاغ شود تا مردم با آرامش بیشتری نسبت به مشخص کردن محل سکونت خود اقدام کنند و از بروز تخلفات جلوگیری شود.

وی ادامه داد: بخشی از نرخ اجاره‌بها و تورم جامعه وابسته به قیمت مسکن است که در این راستا باید با بررسی میدانی تصمیم نهایی برای اعلام نرخ‌نامه اجاره‌بها طی جلسه فردا به شورای ملی مسکن ارسال شود تا به صورت رسمی برای مردم قابل بهره‌برداری باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: باید برای تمام امور برنامه زمان‌بندی مشخصی در نظر گرفته شود تا در زمان مقرر اقدامات لازم صورت گیرد تا بتوانیم زمان تکمیل پروژه‌ها را به مردم اعلام کنیم.

صحرایی عنوان کرد: شهرداری کرمانشاه باید نسبت به ارائه خدمات شهری به مناطق مختلف شهر اقدام کند تا رضایت‌مندی مردم جلب شود، اما در مسکن مهر دولت‌آباد هنوز مردم گلایه‌مندی‌هایی در حوزه جمع‌آوری پسماند دارند که نیازمند توجه است.

وی اضافه کرد: امکانات و تجهیزات لازم شاید برای تمام مناطق شهر کرمانشاه کافی نباشد، اما باید اقدام لازم برای رفاه و آسایش فراهم کنیم و در صورت نیاز باید زمینه گفتگو با مردم را مشخص کنیم که البته طی بازدید با شهردار کرمانشاه انجام گرفت بر رفع مشکلات مدیریت شهری تأکید شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.