خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مراسم تشییع شهید جمهور

همزمان با تشییع شهید جمهور آیت الله رئیسی در مرکز خراسان جنوبی بیش از ۱۰۰ هزار پذیرایی و خدمت توسط گروه‌های جهادی استان انجام شد.

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی از خدمات رسانی گروه‌های جهادی خراسان جنوبی همزمان با مراسم تشییع پیکر شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مرکز استان خبر داد.

او با بیان اینکه گروه‌های جهادی همیشه و همه جا در تمام شرایط آماده ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: بار دیگر گروه‌های جهادی استان افتخار میزبانی از مردم شریف خراسان جنوبی و استان‌های هم جوار که در مراسم تشییع آیت الله رئیسی و همراهان حضور داشتند را عهده دار بودند.

هنری بیان کرد: در این روز گروه‌های جهادی استان تعداد ۹۵ هزار عدد آب معدنی، کیک، کماچ، شربت، دمنوش و چای بین عزاداران توزیع کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی از تهیه و توزیع صبحانه برای حاضرین در مراسم تشییع شهید جمهور محبوب خبر داد و عنوان کرد: در این روز با ۷ هزار صبحانه از مردم پذیرایی شد.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: ارائه خدمات کنترل فشار و درمان سرپایی برای ۴۵۰ نفر از دیگر خدمات انجام شده بوده است.

هنری ادامه داد: تهیه و توزیع بسته فرهنگی به تعداد ۵ هزار عدد از جمله خدمات فرهنگی ارائه شده در مراسم تشییع پیکر شهید آیت رئیسی در خراسان جنوبی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۸ شهرستان موکب داشتند، گفت: ۱۶ ایستگاه داخل شهر و در مسیر عبور شرکت کنندگان در مراسم تشییع بیرجند به تعداد ۸۰ جهادگر در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خدمات رسانی داشته و ۱۵ موکب در خیابان پاسداران بیرجند روز پنجشنبه در مسیر تشییع به تعداد۱۸۰ جهادگر به مردم ارائه خدمات داشتند.

او به توجه و بازدید آیت الله رئیسی از گروه‌های جهادی خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: طی سفر‌های استانی رئیس جمهور به استان افتخار میزبانی از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را در بازدید از گروه‌های جهادی خراسان جنوبی داشته و همیشه فعالیت‌های جهادی مورد توجه ایشان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.