والدین برای ثبت درخواست سرویس مدرسه تا پایان تیر مهلت دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: والدین تا پایان تیر مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست سرویس مدرسه اقدام کنند.

عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در شورای ترافیک استان با دستور کار اجرای آیین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزان مدارس استان، گفت: سرویس‌دهی مدارس بر اساس مصوبه هیئت وزیران به شورای ترافیک و شهرداری‌ها واگذار شده و آموزش و پرورش تنها عضوی از شورای سرویس مدارس خواهد بود.

او افزود: برای سال تحصیلی جدید متولیان آموزش و پرورش مزیت‌های سامانه سپند یا همان سامانه پایش ناوگان دانش آموزی را برای بهره مندی خانواده‌ها بازگو و معرفی کنند.

عباس زاده بیان کرد: باید همه تلاش کنند تا دانش آموزان در قالب یک سیستم مشخص و تحت نظارت و کنترل از سرویس و حمل و نقل برخوردار شوند و از ورود سرویس‌هایی خارج از چارچوب قوانین که اقدام به جابه‌جایی دانش آموزان می‌کنند جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: هم اکنون ۱۲۳ راننده در قالب ۶ شرکت مجوز حمل و نقل دانش آموزان را در استان از سامانه سپند دریافت کرده اند که بیشترین فعالیت آنها در شهرستان‌های بیرجند، قاین و طبس با جابه جایی ده درصد دانش آموزان استان است.

او ادامه داد:  کنترل، نظارت، پایش، آموزش و برخورد و جریمه در صورت تخلف با هماهنگی پلیس راهور بخشی از مزیت‌های سامانه سپند است که انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار