زمینگیر شدن سارق مسلح سابقه دار

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار منازل در محدوده میدان گل‌ها خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت  گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری و دستگیری مسلح منزل طی گشت زنی‌های مداوم، عوامل کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در میدان " گل‌ها " یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش به همراه راکب و ترک نشین که ماسک به چهره داشتند را مشاهده کردند، که به طرز مشکوکی در حال پرسه زنی و زاغ زنی منازل بودند که جهت بررسی‌های بیشتر اقدام کردند.

وی افزود: متهمان به محض اینکه متوجه حضور ماموران پلیس شدند به سرعت متواری شدند، ماموران دستور ایست را صادر نموده که ترک نشین موتورسیکلت بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار با پای پیاده ادامه داد. راکب موتورسیکلت نیز به همراه موتورسیکلت متواری شد. در پایان پس از مدتی تعقیب و گریز و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن و دستگیری ترک نشین شدند. دستگیری متهم دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از متهم، یک قبضه سلاح سرد، اسپر اشک آور، چندین عدد دسته کلید و ابزار و ادوات سرقت کشف شد. پس از انتقال به کلانتری و بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهم از سارقان با سابقه منزل بوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان به شهروندان توصیه نمودند که در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می‌برند از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری نمایند. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار