صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره تا یک ماه آینده

استاندار لرستان گفت: یکی از مشکلات سد، نهایی نشدن موافقت‌نامه بین وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه است که با پیگیری‌های انجام شده در حال نهایی شدن است به نحوی‌که ماده ۲۳ طی ماه آینده ابلاغ شود.

ابوطالب شفقت  در حاشیه بازدید از سد معشوره این شهرستان اظهار کرد: یکی از موضوع‌های مهم لرستان، اجرای سد معشوره است.
وی خاطرنشان کرد: اگرچه مطالعات این پروژه مربوط به سال‌ها پیش است، اما روند اجرای آن از سال ۹۵ شروع شده و طی دولت سیزدهم تا کنون ۲ درصد پیشرفت داشته است.
استاندار لرستان با بیان اینکه هم اکنون معشوره دارای ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، افزود: یکی از مشکلات سد، نهایی نشدن موافقت‌نامه بین وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه است که با پیگیری‌های انجام شده در حال نهایی شدن است به نحوی‌که ماده ۲۳ طی ماه آینده ابلاغ شود.
شفقت بیان داشت: معشوره یکی از سد‌های مهم استان و کشور بوده که حجم آن بیش از ۵۰۰ میلیون مترمکعب است و با افتتاح آن علاوه بر رونق کشاورزی، توسعه اقتصاد شیلاتی و گردشگری، از سیلاب در مناطق جنوبی کشور جلوگیری می‌کند.
وی با بیان اینکه معشوره از مصوبات سفر رئیس‌جمهور فقید به لرستان است، افزود: امیدواریم فرمان رئیس‌جمهور شهید را اجرا و روند پروژه را سرعت دهیم.
استاندار لرستان با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی دولت برای این سد، افزود: انتظار می‌رود اهالی منطقه نیز همکاری لازم را برای جابجایی داشته باشند.

برچسب ها: سد ، مجوز ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.