تکمیل واحد‌های مسکن مهر از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر متقاضیان آورده‌ای نداشته‌اند و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن استفاده شده است.

سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در  مراسم افتتاح ۶هزار و۴۴۷ واحد مسکن مهر مهستان و پردیس گفت:  بنا را داشتیم در سال ۱۴۰۳ افتتاح را تکمیل و تسریع کنیم در خرداد ماه ۱۱ هزار واحد تعهد داده بودیم که امروز اینجا هستیم کار بزرگ بخشی در مسکن مهر انجام شود.

وی ادامه داد: افتتاح امروز  پروژه‌های مسکن مهر در مهستان  و پردیس مدیون پیگیری  شهید رئیسی است که بالغ بر ۶هزار ۴۴۷ واحد مسکن مهر است.

او اظهار کرد: در بحث مسکن مهر عملا آورده متقاضی را نداشتیم از محل صندوق ملی مسکن که  در  سال گذشته تدبیر شده بود و از واحد‌های مساکن مهر باقی مانده بود به بهره برداری رسید.

او  بیان کرد: پروژه‌های مهستان که  واحد‌های مسکن مهر باقی مانده بود و در تعهد دولت بود  به بهره برداری رسید.

 غفوری بیان کرد: متعهد هستیم در این ماه افتتاح  واحد‌های دیگر از جمله  افتتاح واحد‌های مسکونی در استان تهران و پرند را داشته باشیم و امروز سه هزار و ۳۶۷ واحد در پردیس  را افتتاح و عملیات اجرایی ۱۳هزار واحد در شهر اشتهارد را هم خواهیم داشت.

 معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن‌های مهر به ازای هر هزار واحد در پروژه نهضت ملی، یک مدرسه و یک مرکز تجاری و به ازای هر دو هزار واحد یک پروژه مذهبی درنظر گرفته‌ایم.

 

خبرنگار:  محبوبه کباری 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار