مدیرکل سرمایه گذاری استانداری بوشهر:

۳۹ هزار تن گوشت مرغ در استان بوشهر تولید می‌شود

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: امسال بالغ بر ۳۹ هزار تن گوشت مرغ توسط ۲۱۸ واحد مرغداری در استان بوشهر تولید می‌شود.

ضرغام حیدریه  در بازدید از مرغداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از واحد‌های تولیدی در سالی که به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، مورد تاکید قرار دارد.

وی از رشد افزون بر ۵۸ درصدی جوجه‌ریزی در واحد‌های پرورش مرغ استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در ماه قبل ۲.۱ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری استان بوشهر انجام شده است.

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: تعداد واحد‌های مرغداری استان بوشهر ۲۱۸ واحد است که برآورد می‌شود بالغ بر ۳۹ هزار تن گوشت مرغ تا پایان امسال در استان بوشهر تولید شود.

معاون جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز بیان کرد: در فروردین ماه امسال عملیات جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به میزان یک‌میلیون و ۷۴۰ هزار قطعه جوجه انجام شد و محصولات آنها وارد بازار شده است.

ابوتراب نکیسا تصریح کرد: واحد‌های پرورش مرغ استان بوشهر در اردیبهشت ماه سال جاری ۲.۱ میلیون قطعه جوجه‌ریزی داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش یافته است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر میزان جوجه‌ریزی در اردیبهشت ماه سال گذشته را یک‌میلیون و ۴۵۰ هزار قطعه اعلام و خاطرنشان کرد: ظرفیت واحد‌های فعال مرغداری استان ۶ میلیون و ۱۴۱ هزار قطعه است.

نکیسا از تولید افزون بر ۳۹ هزار تن گوشت مرغ تا پایان امسال از طریق واحد‌های مرغداری این استان خبر داد و گفت: با افزایش تولید گوشت مرغ قیمت این محصول در استان بوشهر کاهشی شده است.

وی اضافه کرد: جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری و تولید گوشت مرغ در استان رو به افزایش است و هیچ نگرانی در تولید این محصول در استان وجود ندارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.