مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: همزمان با سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، پنج هزار یزدی در قالب گرو‌های مردمی به حرم مطهر امام (ره) اعزام می‌شوند.

سعید رستگاری مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد و گفت: همزمان با سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، پنج هزار یزدی در قالب گرو‌های مردمی و اقشار مختلف به حرم مطهر امام (ره) اعزام می‌شوند.

 وی افزود: برهمین اساس زائران محترم در روز سیزدهم خردادماه برای شرکت در مراسم چهاردهم و برای بهرمندی از سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به حرم مطهر امام (ره) اعزام خواهند شد.

 رستگاری ادامه داد: مقرر شد جلسات تبینی در رابطه با اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی در تمامی ادارات و دستگا‌ها و همچنین از سوی اقشار و گرو‌های مردمی در مساجد و تکایا برگزار شود.

 مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد افزود: همچنین مقرر شد مراسم باشکوهی در چهاردهم خرداد ماه برای ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان‌ها باحضور پرشور مردم شریف استان برگزار شود.

رستگاری ادامه داد: درشهر یزد نیز صبح روز چهاردهم خردادماه در مسجد روضه محمدیه مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهدشد.

 وی در پایان افزود: ایام ارتحال امام راحل عظیم الشان فرصت مغتنمی است که نسل اول و دوم انقلاب با آرمان‌های امام (ره) تجدید بیعت نموده و همچنین آشنایی نسل جدید با ابعاد شخصیتی و تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) برای ملت‌های آزاده جهان و از سویی تجدید بیعت همه‌ی آحاد مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار