کلنگ احداث دومین شهرک سلامت استان کرمان در شهرستان زرند به زمین زده شد

کلنگ احداث دومین شهرک سلامت استان کرمان در شهرستان زرند با حضور خدام علی ابن موسی الرضا (ع ) به زمین زده شد.

 حاج علی شمسی نیا مدیر عامل خیریه ثامن الحجج و رئیس هیئت مدیره دارالشفای امام رضا علیه السلام استان کرمان با گرامیداشت دهه کرامت گفت: بحمدالله مقدمات آغاز اجرای شهرک سلامت دارالشفا حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شماره ۲ استان کرمان در شهرستان زرند انجام شده و امروز کلنگ این مجموعه درمانی ارزشمند در شهرستان زرند در زمینی به وسعت ۳ هکتار (که توسط اداره راه و شهرسازی کرمان و استانداری صورت گرفته) به زمین زده شد .

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند هم با تسلیت شهادت دکتر رئیسی و هیئت همراه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اقدامات و برنامه‌های پیشرفت کشور همچنان ادامه دارد و در این راستا حرکت بسیار بزرگ و ماندگار توسط خیرین را در شهرستان زرند شروع شده تا شاهد احداث یک مرکز ویژه‌ای جهت بیماران خاص و مردم عزیز شهرستان زرند باشیم.

وی گفت: حدود ده الی دوازده بخش ویژه که مجموعه بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع زیر بنا در نظر گرفته شده است که با کمک خیرین و معین‌های اقتصادی شهرستان زرند این حرکت بزرگ و ماندگار که نیاز مبرم این شهرستان هست احداث شود .

حاج محمد ابراهیمی خیر نیکوکار هم اظهار امیدواری کرد در کمترین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهره برداری از این شهرک سلامت باشیم.

برچسب ها: کلنگ زنی ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار