مراسم یادبود شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی و همراهان با حضور جمعی از مسئولین و مردم در اسماعیل آباد بخش نگین کویر برگزار شد.

مراسم یادبود و گرامیداشت شهدای خدمت شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی و همراهان با حضور فرماندار، بخشدار، نماینده امام جمعه در بخش و جمعی از مسئولین و مردم در اسماعیل آباد بخش نگین کویر برگزار شد.

فرماندار فهرج در این مراسم، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهانشان گفت: رئیس جمهور فقید واقعاً خستگی ناپذیر بود و پای کار مردم بود و تعطیلی نمی‌شناخت و همیشه دغدغه مردم را داشت و تمام سعی و تلاش خود را انجام داد و خدمات خوب و شایسته‌ای برای مردم به جای گذاشت.

سعیدنیا افزود: در طول بیش از سه سال نوکری مردم در دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی خدمات خوبی در شهرستان فهرج اجرا شده از جمله، در بحث زیرساخت ها، ورزش، برق رسانی، آبرسانی، آسفالت و... که در راستای نوکری مردم ما تا پایان دولت سیزدهم با قدرت پای کار هستیم و هیچ خللی در پیشرفت کشور به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ۸ تیر ماه رئیس جمهوری بیان کرد: از همه شما مردم ولایی و انقلابی شهرستان دعوت می‌کنم تا در انتخابات پیش روی رئیس جمهوری شرکت کنید و یک فرد اصلح انقلابی و ولایی و مردمی را انتخاب کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار