رفع مشکلات صنایع معدنی فاریاب با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه رفع موانع تولید در حوزه معادن شهرستان فاریاب با حضور مسئولین این شهرستان خبر داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه رفع موانع تولید در حوزه معادن شهرستان فاریاب با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و دادستان شهرستان فاریاب در این شهرستان خبر داد.

مسلم مروجی فرد با تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب ومردمی و همراهنشان، اظهار داشت: منش و رفتار جهادی و انقلابی شهید آیت الله رئیسی باید الگویی برای همه خادمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و در جهت اعتلای این نظام الهی همانند ایشان، انقلابی و جهادی عمل نمود.

 وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان " سال جهش تولید با مشارکت مردم " افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برای رسیدن به اهداف این نامگذاری، جلسه رفع موانع تولید را در شهرستان فاریاب با هدف فعال شدن معادن در جهت فعال سازی و ایجاد صنایع معدنی جدید و حل مشکلات معادن و صنایعی که در حال فعالیت می‌باشند؛ درشهرستان فاریاب برگزار کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه این اداره کل علاوه بر افزایش تولید در اشتغالزایی نیز موثر و موفق عمل کرده است، گفت: در این جلسه مشکل معدن کرومیت میثاق پیگیری، بررسی و حل شد و طی یک ماه آینده کارخانه کنسانتره کرومیت با سرمایه گذاری بیش از ۳ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر آماده افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: در این جلسه همچنین مشکلات زیر ساخت دومین کارخانه طلا مورد بررسی قرار گرفت تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است پس از این جلسه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از طرح‌های صنعت و معدنی شهرستان فاریاب باردید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار