واکنش بورل به حملات وحشیانه اسرائیل به رفح

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حملات هوایی رژیم صهیونیستی به رفح را وحشتناک توصیف کرد.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس می‌گوید که حملات اسرائیل به رفح ثابت می‌کند که هیچ مکانی در غزه امن نیست.

وی گفت: «این حملات باید فوراً متوقف شود» و افزود که دستورات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری (ICJ) برای توقف تهاجم رفح باید اجرا شود و قوانین بین‌المللی حقوق بشر باید رعایت شود.

در پی حمله شبانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در نزدیکی رفح که از سوی ارتش صهیونیستی به عنوان مکان امن اعلام شده بود، تاکنون براساس آمار اعلام شده حداقل ۵۰ تن که بیشتر آنان زن و کودک بودند، به شهادت رسیده اند.

 این حمله یک روز پس از آن اتفاق افتاد که دادگاه بین‌المللی لاهه از رژیم صهیونیستی خواست حمله به رفح را متوقف کند. منابع محلی و شاهدان عینی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حدود ۸ بمب که حجم جنایت را نشان می‌دهد و احتمالا از بمب‌های ۲ هزار پوندی آمریکا استفاده شده است، به سمت چادر‌های آوارگان شلیک کرده و افراد داخل چادر‌ها که بیشتر آنها کودک و زن بودند در آتش سوختند.

مترجم: اعظم پورکند

برچسب ها: جنگ غزه ، جوزپ بورل ، رفح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۰۸:۵۳ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
وقتی اسرائیل حتی به رای دادگاه لاهه هم عمل نمیکنه و هیچ توجهی به رای دادگاه بین المللی نداره باید از صفحه روزگار محو شود و هیچ راه دومی نیست
این نوع حملات اسرائیل نسل کشی محض است .اگر بعضی از کشورهای اروپایی و آمریکای جنایتکار و حتی بعضی کشورهای عرب زبان به ظاهر مسلمان از اسرائیل پشتیبانی نمیکردند قطعا اسرائیل نابود شده بود هر چند که تا نابودیش راه زیادی نمونده به فضل الهی. این وعده حق است. ( ان الباطل کان زهوقا )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
بورل عزیز مدرک وپُستَت را چند دلار خریدی لعنت بر آن دانشگاههای پولی که مدرک وپُست دیپلمات میفروشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
رژیم وحشی و خونخوار صیهونیستی ذیل هیچ قانونی نیست و فقط باید نابودش کنیم.
آخرین اخبار