رئیس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور؛

تامین آب پایدار ۵ هزار روستا در دولت سیزدهم

علویان صدر گفت: در دولت سیزدهم به برکت اقدامات جهادی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی، بیش از ۵۰۰۰ روستای کشور از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.

 علویان صدر در آیین تکریم و معارفه آبفای خراسان شمالی با بیان اینکه در برنامه ریزی‌های انجام شده، الگوی مصرف بر مبنای هر نفر تبیین شده است، افزود: ۵۰ درصد مشترکین آب کشور زیر الگوی مصرف هستند و این شرکت خود را موظف می‌داند از این مشترکین حمایت کند.
او گفت : خلق درآمد، گران کردن آب نیست، درآمد پایدار در حوزه آب، تعریف فرصت‌ها بعنوان مکمل درآمد‌ها است که استفاده از پساب از آن جمله است.

علویان  گفت: مسیر خدمت رسانی در جریان است و انتخاب مهندس عطایی بعنوان نیرویی جوان، کارآزموده، با تجربه چندین سال خدمت در عرصه آب و فاضلاب و بعنوان فردی متخصص که از دل این صنعت برآمده می‌تواند با همدلی و همیاری، همکاران خدوم این شرکت، مسیر موفقیت را به سلامت طی کند.

او در ادامه نگاه دولت به حکمرانی آب را نگاهی برنامه ریزانه دانست و عنوان کرد: صنعت آب در تلاش است تا بهترین و با کیفیت‌ترین آب را بصورت پایدار با اقدامات جهادی در اختیار مشترکین قرار دهد.

در پایان این مراسم از خدمات دوساله رضا نعیمی قدردانی و رضا عطایی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد.

برچسب ها: آب ، الگوی مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.