گشایش نمایشگاه صدرا در خوی

نخستین نمایشگاه رویداد صنعت، دانشگاه، راه و اشتغال در آذربایجان غربی در خوی گشایش یافت.

با هدف تقویت پیوند دانشگاه و صنعت در جهت رونق تولید نخستین نمایشگاه رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه و اشتغال) در آذربایجان غربی در محل دانشگاه آزاد اسلامی خوی گشایش یافت.

در این نمایشگاه که توانمندی‌های واحد‌های تولیدی دانش بنیان در سالن بزرگ ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب غرفه‌های صدرا به نمایش گذاشته شده است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های ۲۵ واحد تولیدی خوی که بیشتر آنها دانش بنیان هستند و برپچایه دانش ددر محور تولید قرار گرفته اند محصولات و توانمندی‌های خوی در قالب ۲۵ غرفه برای دانشجویان ارائه کرده اند.

دکتر عبداله زاده برپایی این نمایشگاه را در جهت پیوند صنعت و دانشگاه و بستر سازی برای ایجاد اشتغال دانست و افزود: آشنایی با دستاورد‌های شرکت‌های تجاری و صنعتی، کسب اطلاعات در حهت فرصت‌های شغلی برای دانشجویان و معرفی دانشجویان به بخش صنعت و بازار کار از دیگر اهداف برپایی رویداد صدرا در خوی است.

تولید مبل، تولید نمک ید دار، صنعت چاپ و کارتن سازی، تولید قطعات ماشین الات کشاورزی و صنعتی صنایع غذایی و کشاورزی و بازیافت و منسوجات از مهمترین غرفه هتای برپا شده در این نمایشگاه از سوی واحد‌های تولیدی است.

دانشگاه آزاد اسلامی خوی برای توسعه بخش صنعت و کشاورزی و در راستای پیوند صنعت و دانشگاه تاکنون بیش از ۱۵ تفاهم نامه همکاری را با واحد‌های تولیدی و صنعتی در کشورامضاء کرده که ۵۰ درصد آنها عملیاتی شده است .

نمایشگاه رویداد صدرا به مدت یک هفته صبح و عصر در دانشگاه آزاد اسلامی خوی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.