اعزام دارندگان مدال طلا و نقره مسابقات جهانی به پارالمپیک

دارندگان مدال‌های طلا و نقره وارد مسابقات پارالمپیک پاریس خواهند شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با تاکید بر اینکه استان اصفهان چند سال است که در ورزش نابینایان مقام اول کشور را دارد، گفت: استان اصفهان در چند سال اخیر در ورزش نابینایان فقط یک بار مقام دوم را کسب کرده و بر اساس ارزیابی عملکردی که داریم انجام می‌دهیم، اصفهان تا این لحظه مقام اول کشور را دارد.


محمد رضا مظلومی با اشاره به قهرمانی " هاجر صفرزاده" در مسابقات پارادوومیدانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: تا امروز ۵ نفر از ورزش جانبازان و توان‌یابان و ۴ نفر از جامعه ورزش نابینایان سهمیه گرفته‌اند و تا روز ۲۲ خرداد ماه مسابقات دو و میدانی در رده‌های مختلف را داریم که اگر کسی بتواند رکورد‌های لازم را بزند و سهمیه را بگیرد، به کاروان اعزامی ما اضافه خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کشور گفت: آقای صدری ۳۰ سال سابقه فرهنگی دارد و بسیار می‌تواند در ورزش موثر باشد؛ در ورزش باید کار فرهنگی کرد و بی‌اخلاقی‌هایی که در ورزش وجود دارد را با بعد فرهنگی ترمیم کنیم.

وی با بیان اینکه ۲۴ مهرماه امسال روز جهانی پارالمپیک است، افزود: ما به جای روز جهانی می‌خواهیم جشنواره ورزش جوانان را برگزار کنیم، چون شهریور ماه سال آینده مسابقات جوانان در ازبکستان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.