نمایشگاه طراحی لباس دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از افتتاح نمایشگاه طراحی لباس دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه این استان در زاهدان خبر داد.

  زهرا ابراهیمی در حاشیه افتتاح اظهار کرد: نمایشگاه گروهی طراحی، دوخت و عکاسی دانشجویان فنی و حرفه ای، مبین هنر و تخصص دختران سیستان و بلوچستان است که کماکان نیاز دارد در عرصه بازاریابی، بازارسازی، تفکیک کار فاخر و تجاری سازی محصولات گام‌های بلندتری برداریم.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان یک ظرفیت مطلق در حوزه هنر فاخر صنایع دستی دارد و تولید پوشاک مزیت رقابتی است که ضرورت دارد در این عرصه نیز فعالیت بیش از پیش داشته باشیم تا تلفیق این ۲ منتج به تولید پوشاک منحصر به فرد استان شود و تا کنون در این زمینه نیز روند رو به رشدی را طی کرده‌ایم.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: با وجود ظرفیت‌های بالا در استان به موضوع طراحی لباس کمتر پرداخته شده در صورتی که فضای خوبی با وجود دانشجویان مستعد داریم که می‌توانند با الصاق سوزن دوزی‌های فاخر بر روی لباس گام موثری در صنعت مد و پوشاک برداریم.
وی گفت: همچنین در سال گذشته با پیگیری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری جهت حضور در همایش مدآفرین با همت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای و سایر فعالان این عرصه موفق به کسب ۲ دیپلم افتخار در طراحی لباس دانش آموزی و دانشجویی شدیم.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: حسب بررسی خلا احصا شده، نخستین دپارتمان طراحی لباس هم راه‌اندازی و امسال نیز به صورت ویژه دنبال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار